ody moet geopereerd.....!!! verslag van dagje bodegraven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

ody moet geopereerd.....!!! verslag van dagje bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 23:36

Hoi allemaal
Omdat mijn paard al een tijdje niet goed loopt, heeft mijn veearts ons doorgestuurd naar bodegraven voor een kreupelheidsonderzoek...(Echt superkliniek waar ze echt de tijd voor je nemen!!)
Verdrietig Blijkt dat ze op 3 benen niet goed is en dat ook haar rug en heupen niet goed is..... Verdrietig
ZE kwam de buigproeven absoluut niet goed door, en ook met longeren was het niet goed. Nu hebben ze foto's gemaakt (paard stil op de foto valt niet mee....) en daar was op te zien dat ze een los stukje bot bij haar kogel achter heeft. Verder heeft ze op 2 voorbenen bij de koten " reacties/processen" waar niet echt een naampje naar voren kwam.
Nu gaan ze eerst dat botfragment weghalen met een kijkoperatie en daarna de voorbenen inspuiten. Als dat achter de rug is gaat de manueel aan de gang. Echt, ik ben zo blij dat ik mijn paard verzekerd heb!! Ik denk niet dat Hippo echt blij is met mij..... Schijnheilig . Op 14 januari moeten we ody wegbrengen voor de operatie. Ik hoop dat ze daarna eens beter gaat lopen en dat ze eindelijk lekker kan ontspannen.
groetjes, ody

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 23:40

nou duimen dan maar, heel veel succes.
Hier zit je zelf ook niet op te wachten en je paardje ook niet.
Geef Odi maar een dikke knuffel en beterschap

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 02:37

Je hebt wel kans dat niet alles van de manueel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik kreeg de kosten van de spierverslapper en de kosten van de DA die het kraken deed vergoed, maar niet het kraken zelf.

Dees

Berichten: 18915
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 11:11

Nou, dat is nogal wat, aan drie benen wat rottigheid.....
Ik hoop dat je paard zal genezen. Hoe oud is je paard?

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 11:55

jeetje wat een ellende, lang leven de verzekering!
ik hoop dat alles goed komt, veel sterkte in deze stressy tijd!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:28

De verzekering vergoedt de manueel therapeut inderdaad niet. Maar hij is na een behandeling of 3 meestal wel klaar (die manueel therapeut van Bodegraven). Hij rekent 100 gulden per behandeling, maar heeft mij gematst (3 behandelingen 200 gulden) dus dat valt nog mee.

Bodegraven is echt super en ik ben blij dat je daarheen bent gegaan. Nu weet je in ieder geval meer.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:34

heeey, wat leuk. Was jij vandaag ook in Bodegraven. Ik was er ook. Ik was er zo rond half 11 en we reden half 2 weg. We waren met die red roan (roodschimmel) quarterhengst die zo schreeuwde en die op die merrie probeerde te springen. Hoe zag jouw paardje deruit? Ik was btw ook die jongen die bij de kraan stond zijn vinger te koelen omdat die verbrand was door een touw dat door mijn handen schoot.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:28

Jeetje wat een toestanden...
Ik zal voor je duimen dat Ody weer zo gauw mogelijk beter wordt!
En Steef...
Sterkte met je vinger Haha! .