eindelijk gaan we op vakantie met onze paardjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

eindelijk gaan we op vakantie met onze paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 23:45

a.s zaterdag gaan we op vakantie met onze paardjes.

we hebben dit vaker gedaan, maar de laatste jaren hadden we pech:

Op vakantie heeft mijn fjord haar griffelbeen gebroken met alle gevolgen van dien ( trailer angst opgelopen en zo )
vorig jaar paard van vriendin slecht en uiteindelijk overleden.

we durven het bijna niet te geloven... maar nu is het zo ver. we hebben zo veel zin. we voelen ons echt van die pony meiden van nog net geen 38 jaar op kamp ( hebben we in onze jeugd gemist Lachen )
kei spannend. mijn vriendin heeft een nieuwe pony en is spannend hoe dat gaat. Ze heeft hem pas een half jaar. We gaan naar de veluwe naar de plek waar ik als kind ben opgegroeid. Voor mij dus dubbel speciaal.

Mijn fjordje had een behoorlijke trailer angst opgebouwd en het lukt nu eindelijk om haar er gewoon op te zetten met stang en klep, alles dicht. wel met een emmer voer maar toch pfew. Een hele geruststelling. En ik was super trots op haar. We gaan er van uit dat haar vriendje haar wel volgt. ( is een volgzaam typje wbt mijn fjord. )

Kortom we zij u net een stel zenuwachtige kids die heel veel zin hebben in hun pony kamp. hihi

fabienne van Bokt komt ons halen met haar trailer en een stalgenoot brengt ons weg ( zij kan ons niet halen).

dit wilde ik effe kwijt.

groetjes

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 08:59

gaaf!!
veel plezier op jullie kamp he Tong uitsteken

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:09

nou veel plezier!
en hopen dat nu alles wel goed gaat, maar dat zal wel lukken denk ik Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:26

véél plezier gewenst hoor, overjaarse kiddo's Haha! Haha! (hier ook zo ééntje namelijk, en ik ga lekker in juli Vingers aflikken !)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:27

Gaaf joh.. veel plezier!!!

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:28

Heel veel plezier!!!!
Wel foto's maken Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:29

Jaa dan wil ik m ook wel zien

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 13:31

ja we zullen zeker veel fotos maken. nog 5 nachtjes slapen hihi. inderdaad overjarige kiddos

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 15:19

Waar gaan jullie precies heen? Ik ben nl. ook gèk op dit soort tripjes met eigen paard! Alvast heel veel succes en nog meer plezier toegewenst!!

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 23:51

we gaan naar ede. Daar ben ik zelf opgegroeid en heb ik als kind uren op de ginkelse heide doorgebracht. Voor mij dus een hoop jeugdsentiment. Je kan er uren rijden. En heel veel verdwalen Lachen

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 23:59

Ehh je hebt toch zeker wel een kompas en zo he.......

Want met jouw gevoel voor richting en zo

Haha!:D:D

En je weet toch hoop ik ook, dat je met paarden NIET, ik herhaal NIET op de snelweg mag komen, ook niet op de vluchtstrook!!!!

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 00:07

Hartstikke leuk, mjet en heel veel plezier!!

Ik vind het altijd prachtig op de Veluwe en al helemaal om te rijden.
Gedragen jullie je wel een beetje Tong uitsteken

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:54

fabienne schreef:
Ehh je hebt toch zeker wel een kompas en zo he.......

Want met jouw gevoel voor richting en zo

Haha!:D:D

En je weet toch hoop ik ook, dat je met paarden NIET, ik herhaal NIET op de snelweg mag komen, ook niet op de vluchtstrook!!!!


haha, mjet, een goede reputatie heb je al opgebouwd OK dan! ! nu het échte werk Haha! !

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 11:14

Kompas ga ik zeker mee nemen. Goed idee. De snel weg daar staat toch zo'n bordje bij van daar mag je niet fietsen, maar wel met paard. paard = 1 pk Haha! .

we nemen ook de mobiel mee. en tsja die reputaie heb ik niet voor niks ingeo Bloos! Ik ben ooit via de snelweg naar fab toegefietst (perongeluk haha)

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:44

mjet schreef:
en tsja die reputaie heb ik niet voor niks ingeo Bloos! Ik ben ooit via de snelweg naar fab toegefietst (perongeluk haha)


hahahahahahahahaha * bescheur, bescheur*!!!!!!!!!!!!
(zegt iemand die gisteren op buitenrit, na even gezellig haar knollie te hebben laten grazen, de teugels verkeerd om over de kop had gegooid....goh, wat reageerde hij plots toch slecht op een teugelhulp... Schijnheilig )

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 20:31

heb ook een goede kaart gekocht met ruiterroutes. nu moet ik alleen nog leren kaartlezen. Verward

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:47

hahahaha, moet er nog steeds om lachen.... *LOL* ; ben ook nogal van het verstrooide type, herkenning alom dus Bloos Haha! !

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 22:15

vandaag kwam de smidt en wat denk je: recher achterbeen iets gevoelig. Je zag niks met lopen. Alleen als je het andere been op tilde was ze er iets narrig op Zul je net zien. vlak voor mijn vakantie. Ik een hartverzakking natuurlijk. Hij denkt dat het stijfheid is vanwege vochtige koude nacht en we hebben 2 dagen geleden flink gewerkt.. dus mischien spierpijn. Ik kon ook alles bewegen, draaien en aankomen ( dat is dan wel weer maf). Geen verdikking te voelen of te zien en als je aan het been zelf komt mag je er echt alles mee doen. Dus het zal wel niet erg zijn. Ik heb haar vandaag maar laten staan. Morgen vroeg klim ik er even op om te voelen hoe het voelt. Duimen jullie alsjeblieft mee dat het niks is en dat we gewoon op vakantie kunnen gaan. pech mogen we nu niet meer hebben.

Des noods ga ik met haar wandelen op de veluwe. beweging zal toch wel geen kwaad kunnen en desnoods loop ik er naast.

Het stelde me wel gerust dat ik niks zag toen ik haar de wei uit haalde en weer terugzette. Ze liep mijns inziens gewoon.. maar toch...


duim alsje blieft en ik hou jullie op de hoogte.