Mijn verhaal --> zondag met Rubel bij AdB geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Corine
Berichten: 525
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Mijn verhaal --> zondag met Rubel bij AdB geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 09:06

Zoals jullie weten heeft Rubel hoefkatrolproblemen.
Slijmbeurs RV is zwaar geïrriteerd.
Was altijd rechtuit goed en op volte licht onregelmatig.
Laatste twee weken straalkreupel.

Zondag naar AdB geweest: ik moest juist komen, ook al was Rubel straalkreupel. Na Rubel kort te bekijken is er een dame (die bij AdB lest) op Rubel gestapt.
Om lang verhaal kort te maken: volgens AdB gooit mijn paard zijn gewicht extreem op de schouder RV, daarom is hij RV kreupel.
Volgens AdB is er niets mis met zijn benen, en hij geeft de garantie dat als mijn paard na een maand training niet rad is, ik mijn geld terug krijg.

En geloof me: na een half uur was het al zo'n verschil, ik kon mijn ogen bijna niet geloven!!
Ik geef toe, hij was niet rad, maar belaste weer alle vier zijn benen en liep echt 100x beter dan daarvoor.

Enne…………….alle vooroordelen mbt AdB (hij zou bot zijn en blonde dames errug aardig vinden)…kan ik uit ervaring ontkennen.
Ik vond hem erg vriendelijk en toch ben ik NIET blond.

Ik ben blij, want ben er van overtuigd dat mijn paard nog te redden is!!

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:06

Gelukkig maar. Veel succes in ieder geval verder!!
en nu?? Op naar de volgende clinic, of een trainingsweek in België??

Antoine kan trouwens naast bot ook een onzettende charletan(op zn bels???) zijn Haha! Haha!

Corine
Berichten: 525
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 11:08

Unity schreef:
Gelukkig maar. Veel succes in ieder geval verder!!
en nu?? Op naar de volgende clinic, of een trainingsweek in België??

Antoine kan trouwens naast bot ook een onzettende charletan(op zn bels???) zijn Haha! Haha!


Het is de bedoeling Rubel bij AdB neer te zetten.
Maar hij wist nog niet of hij daar wel plaats voor had.
Hij adviseerde (bij gebrek aan plaats), Rubel evt in training
te zetten bij één van zijn leerlingen.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:16

Fantastisch dat je na een lange zoektocht bij de dierenarts toch ook het rijtechnische deel gaat aanpakken. Denk echt dat je hierbij een goede beslissing hebt genomen. Veel succes ermee en laat weten hoe het verder gaat verlopen en hoe de verbeteringen zijn.

AdB bot? Heb zelf ook les gehad van hem, maar bot vond ik hem niet, wel een vreselijke rokkejager en in mijn geval ging het om iemand die met mij mee was en het tegenovergestelde van blond was.....

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:16

Ik ga a.s. vrijdag naar Elst voor mijn eerste les bij AdB.
Ben heel benieuwd want mijn paard heeft lange tijd niet goed kunnen lopen wegens rugklachten.
Ik ben al wel eens met een stalvriendin mee geweest naar zijn les en moet zeggen, dat ik hem best charmant vind.
Okee, hij zegt waar het op staat, maar dat heb ik 100 keer liever als dat aardige gedraal er omheen.
Eén ding weet ikmal wel zeker, dat mijn paard niet recht is, dus ben benieuwd wat hij gaat doen en wat ik als huiswerk meekrijg.

Fijn Corine dat je zulke goede berichten hebt gekregen, jou dag kon vast niet meer stuk en kan me je opluchting heel goed voorstellen, geniet er lekker van!!! OK dan!

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:41

Eleonoor schreef:
AdB bot? Heb zelf ook les gehad van hem, maar bot vond ik hem niet, wel een vreselijke rokkejager en in mijn geval ging het om iemand die met mij mee was en het tegenovergestelde van blond was.....


Dit kan ie zijn!1 Als hij vind dat je niet kan rijden, zal hij dat ook gewoon zeggen. en zo nog wat meer voorbeelden.
Opzich is dit heel eerlijk. Maar niet iedereen waardeerd dat!!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:50

He wat gaaf Corine,ik ben zo blij voor je,en voor Rubel natuurlijk. *LOL*

Hopen dat alles goed komt,hij blijft toch nog Vikkie's vriendje Haha!