Mirage is écht stoer!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Mirage is écht stoer!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 22:37

Vandaag heb ik mijn eerste "echte" buitenritje met Mirage gemaakt. PattyS was mee op de fiets; dat leek ons wel handig voor de eerste keer.
Mirage was zoooo stoer!! Ze liep lekker actief door te stappen met constant haar oortjes erop. Het was een goede oefening, want we zijn van alles tegengekomen: een tractor, hardrijdend bestelbusje, kinderwagens, koeien, een bruggetje enz. Ze vond alles even interessant en leuk en bijna niets echt eng. Alleen een lossende vrachtwagen op een smal weggetje was iets teveel van het goede Clown
Ik heb een superpaardje!! Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:07

Ah heerlijk he, op deze manier van je paard genieten!
Zo te horen heeft ze zich hartstikke goed door die eerste buitenrit geslagen, kan me voorstellen dat je trots bent!
Geniet nog even lekker verder zou ik zeggen Knipoog

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:39

echt fijn is dat, vooral het nagenieten ervan, jammer dat jullie ook geen bossen dicht in de buurt hebben Haha!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 00:34

Wat fijn zo'n super paardje onder je kont Haha!
Gaaf hoor dat ze het allemaal zo braaf doet OK dan!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 09:28

Leuk hoor dat je lekker naar buiten bent geweest, zal Mirage wel heel leuk hebben gevonden, was volgens mij HEEEEEEL lang geleden, aangezien haar vorige baasje weinig durfde.
Fijn dat het zo goed tussen jullie gaat

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 09:56

geral schreef:
jammer dat jullie ook geen bossen dicht in de buurt hebben Haha!

huh Verward het bos is aan de overkant! alleen zijn daar helaas geen ruiterpaden meer Clown

super OK dan! Miramar, dat heb je toch maar mooi gedaan in je eentje!

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 11:41

Hoi Miramar
Ik vind het echt heel erg leuk voor jullie!! Wat moet jij je geweldig hebben gevoeld!!! En nu lekker vaker naar buiten en van alles genieten!! veel plezier met al je andere buiten ritten die nu nog zullen volgen

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:16

Lekker joh, dat het zo goed ging OK dan! Genieten toch, met je bonte pony?! *duikt weg onder het bureau voordat Marianne gaat slaan*

Vandaag ook met Tequila voor het eerst naar buiten geweest en die was minstens zo stoer. Samen met stalgenootje met superbraaf paard lekker buiten gereden, Tequila was ook echt superbraaf Lovers Alleen de verkeeersborden en een ezel waren een beetje eng, maar ze liep wel zo langs een bunker! Ik ben ook echt supertrots op mijn knollie

Geniet er lekker van, jammer dat we niet samen naar buiten kunnen Huilen Knipoog

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:56

heeeeee das leuk om te lezen marianne !!!!!!!!!!!
fijn dat jullie vuurdoop zo goed ging, en dat er nog maar vele mogen volgen (buitenritjes bedoel ik dan hahaha)

Goede voorbereiding voor de cross he hihi..

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 17:27

tequila schreef:
Lekker joh, dat het zo goed ging OK dan! Genieten toch, met je bonte pony?! *duikt weg onder het bureau voordat Marianne gaat slaan*

>;)
Bonte pony?! Oooh, je bedoelt die beeldschone schimmelarabier! Zeg dat dan meteen! Schijnheilig

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:30

MiraMar"]
[quote="tequila schreef:
Lekker joh, dat het zo goed ging OK dan! Genieten toch, met je bonte pony?! *duikt weg onder het bureau voordat Marianne gaat slaan*

>;)
Bonte pony?! Oooh, je bedoelt die beeldschone schimmelarabier! Zeg dat dan meteen! Schijnheilig
[/quote]
Die ken ik niet Is die nieuw?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:37

Wat fijn om te lezen dat het zo goed blijft gaan tussen jullie!

Super dat het zo goed ging OK dan! Kan me voorstellen dat je nu heel trots op 'r bent.