De ego-trippers zonder cap...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:13

Ik rij zonder cap. Noem het arrogantie, maar ik haat zo'n ding op mijn hoofd en het is niet verplicht. Vele malen ben ik van het paard gevallen en laatst had ik een ei op mijn hoofd (tegen een stammetje aangevallen) die trok na een paar dagen weer weg. Mooie gelegenheid om toch in te zien dat een cap dragen toch raadzaam is. Dus niet. Ben mij bewust dat ik eens zo kan komen te vallen, dat ik het niet (meteen) kan navertellen, dat vooruitzicht helpt helaas ook niet. Ik ben dus hardleers.

De zon schijnt voor iedereen!!



opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 09:08

kimmy schreef:
Dus als jij me die wil schenken, heb je misschien 1 zorg minder...

Haha!

De zon schijnt voor iedereen!!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:05

luxx schreef:
vind er trouwens ook iets jaloersigs uit spreken, jaloers omdat de anderen 'vrij' zijn en jij van jezelf met je pan in een hete stomme cap moet zitten.
"als ik het moet moet iedereen het" zo klinkt het voor mij...

Tong uitsteken

De zon schijnt voor iedereen!!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:39

Dat is wat ze noemen sociale controle

De zon schijnt voor iedereen!!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:25

AlmostBlack"]
[quote="luxx schreef:
vind er trouwens ook iets jaloersigs uit spreken, jaloers omdat de anderen 'vrij' zijn en jij van jezelf met je pan in een hete stomme cap moet zitten.
"als ik het moet moet iedereen het" zo klinkt het voor mij...


Jaloezie? nee, ik denk dat het meer iets wil zeggen over een stukje verstand.
[/quote]
Maar met jouw verstand raak je - gek genoeg - wel "lichtelijk" gefrustreerd Clown .

De zon schijnt voor iedereen!!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 13:36

MargaV schreef:
Tuurlijk is het je eigen verantwoordelijkheid om een cap te dragen, maar als het mis gaat, schaad je er meer mensen mee dan je in eerste instantie zou denken. Niet alleen de mensen om je heen, maar omdat wij in een zorgmaatschappij leven, betalen andere mensen straks voor jouw ziekenhuiskosten, het geld dat je krijgt omdat je in de ziektewet terecht bent gekomen, etc. Dus het is idd gewoon egoistisch. Het draait in je leven niet gewoon om jou alleen, en je hebt ook naar anderen toe de verantwoordelijkheid om een cap te dragen.
Ja hoor en jij blijft zeker 24 uur per dag binnen, want er mocht eens wat gebeuren Clown . Kop op zeg overdrijven is ook een vak.

De zon schijnt voor iedereen!!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:38

plagom schreef:
mischien een stomme reden maar ik krijg toch een akelig gevoel over me heen als ik heb niet opzet.

Helemaal niet stom hoor.

De zon schijnt voor iedereen!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers