Wat een rotdag vandaag.*lang*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Wat een rotdag vandaag.*lang*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 20:18

Ik moet het toch echt even kwijt.
Vanmorgen hoorde ik dat 1 van mijn bazen en tevens mijn ex waar ik nog heel erg goed mee om ga een hernia heeft.
Hij had al maanden last van zijn rug, naar de dokter, eerst zooltjes want zijn voeten waren neit goed, zooltjes hielpen niet dus eerst bij verschillende mensen manuele therapie gevolt, nog meer dokters, nog meer nakijken.
Nee het was echt een verschoven wervel en met wat therapie zat die zo weer op zijn plek.
Gisteren waren we gezellig een filmpje aan het kijken, na het filmpje kwam die dus nauwelijks meer overeind, de pijn werd steeds erger en hij ging thuis eens lekker slapen op zijn nieuwe matras, speciaal gekocht omdat die rugpijn had.
Vanmorgen kon die niet meer opstaan....afspraak gemaakt bij de dokter...dokter afgebeld want hij kon dus niet meer lopen.
Dokter thuis gekomen, alles nagekeken, heeft die dus een hernia.

Toen ik het hoorde moest ik al bijna janken want zoveel verstand heb ik er niet van maar hernia klinkt verschrikkelijk, de pijn die van zijn gezicht af te lezen was was nog erger.
Ik belde hem om te zeggen dat ik even naar boven kwam in mijn pauze en met een echte pijnstel zei die ik heb ene hernia geloof ik...dat ahd ik natuurlijk al gehoort van mijn andere baas.
Bij hem wezen kijken....zo rot om te zien...heb me heel erg in moeten houden.
Om 6 uur weer gekeken, aangeboden om tot 9 uur te blijven werken.

Maarr.....om 4 uur ofzow begon er opeens pijn in mijn kies te komen...ze hadden al gezegt dat er nog 2 verstandskiezen door moesten komen....en blijkbaar kiezen die een geweldig tijdstip uit om echt door te komen.
Ik verrek van de pijn in mijn mond..alles straalt door naar mijn hoofd, keel en oor...sta dus op het punt om een verschrikkelijke dwarse jankbui te krijgen.

In plaats van 9 uur ging ik om kwart over 8 al naar huis, gelukkig was het niet druk....maar mijn andere collega zit thuis met een ontstoken teen, dus maandagmiddag en woensdag hebben ze waarschijnlijk ook iemand nodig om te werken.

Alles bij elkaar zit het dus vreselijk tegen...ik vind het zo rot om hem zo'n pijn te zien hebben en niets te kunnen doen.
Het nieuwe pand voor het ruitersport gebeuren is helemaal rond...maandag krijgen we de sleutel, hij heeft de nieuwe site al klaarliggen, de bestellijsten zijn af, alles is geregelt, we kunnen alleen verder niets meer doen omdat hij dus gewoon niets meer mag.
Gelukkig zit die nu zover onder de drugs dat die zich er niet rot over kan voelen Haha!

Beetje lang verhaal geloof ik geworden....zou ook wel fijn zijn als de asprientjes nu zouden gaan werken.
Ik had superwerkende ibuprofen bruis tabletten, van de kaakchirurg die dus 6 weken geleden mijn andere verstandskies getrokken had.
Kom ik helemala blij thuis...drugs=weg pijn....heeft mijn moeder gisteren de hele doos weggegooid!!!!
En waarom?
Omdat ze er al weken ongebruikt stonden.....de asprientjes liggen al 3 jaar ongebruikt in het keukenlaatje..die gooien we toch ook niet weg?
Kan er met me verstand neit bij maar joh het past wel bij deze dag Verdrietig

We gaan het wel afwachten...als het allemaal goed komt gaat het gewoon over...gaat het niet goed moet die geopereert worden.
Ik snap niet hoe een gewone, jonge en gezonde jongen opeens zoiets kan hebben....en hij verdient het ook helemaal niet.

Iemand ervaring met hernia?
In mijn ogen is het echt een ramp...ik heb geen flauw idee hoe en wat, heb het nooit meegemaakt, weet alleen dat die heel erg veel pijn heeft.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 20:37

Kelly hoe is die nu dan met je vader?
Ik vind het zo erg om te zien....hij is dus vanmorgen zijn bed uitgestapt, met moeite, de douche ingegaan en daar kon die niet meer en is die gaan liggen....dat heeft ene kwartier geduurt toen is die maar gaan roepen *ondertussen nog een broek angewurmt om niet al te veel voor gek te staan* en toen hebben ze hem vanaf de douchegrond het bed ingetilt....Snif...

Ineke baasje is al blij als die weer gewoon kan staan..rijden wou die geloof ik toch al niet Knipoog
Mijn mama is een beitjuh dom......

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 21:07

KellyenXena schreef:
Het is al een paar jaartjes geleden,dat hij een hernia had..Gelukkig gaat het nu met zijn rug super!! Heeft nu alleen een beetje artrose in zijn nek Scheve mond

Verschrikkelijk hoor,dat ze hem zo uit de douche moesten tillen...Ze zijn zo afhankelijk.


Ik denk idd dat je je als volwassen vent dan behoorlijk rot voelt ja....zal je vader ook wel gehad hebben.
Maar ben wel blij dat die dus nu wel een goede rug heeft, ook wel beetje eigenbelang hoor.... Knipoog
Dan hoeft het dus niet perse een blijvend iets te zijn....

Heeft je vader dan trouwens in het ziekenhuis gelegen hiervoor?

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 21:43

KellyenXena schreef:
Mijn vader heeft zich inderdaad erg machteloos gevoeld...Ik ook trouwens.'mijn grote sterke vader' die daar ineens heel machteloos op zijn knieen zit..Geen controle over je eigen lichaam hebben is héel erg!


Ja dat had ik dus ook...1.90 groot en sterk en dan door je familie naar bed gedragen moeten worden.

Maar wel fijn dat je vader daarna intensief aan het sporten heeft kunnen slaan zeg....ga maar duimen dat het bij hem ook zo goed afloopt

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 17:46

Ik hoorde vandaag dat die "maar" drie dagen plat hoeft te liggen, al een hele opgave voor hem maar beter dan een operatie toch?

Na die drie dagen moet die nog rustig aan doen, mag nog weinig tot niets maar kan dan iig afentoe proberen te wandelen.

Kimmetje ik doe het wel rustig aan hoor, ondertussen pestten we hem al aardig, dus de ergste schrik is voorbij Haha!
Zeuren om koffie betekent nu automatisch: Nou dan pak je het toch zelf even Tong uitsteken *neenee het mag niet maar het is zo leuk als die dan extra zielig gaat kijken Haha! *

Vanmorgen wou die perse krukken hebben, opa had er nog een paar liggen uit de tijd dat die nog 1 been had ipv 2 Verward
Dus of ik die dan even wou halen....waarop ik zei dat ik dan de zolder op moest via een keukentrap...en ik heb hoogtevrees.....heel zielig aan de telefoon klonk er toen: oja...nee....ok...laat dan maar *kwam nog net geen keiharde snif achter*
Dus wie stond er vanmorgen om half 11 op een wankel keukentrapje in het donker krukken te zoeken op zolder? Ikke ja Haha! Tong uitsteken

Opa was verleden keer ana het opscheppen dat die in 6 minuten beneden kon zijn *ja waarom die het getest heeft weet niemand*....dus arm baasje vandaag: ik wordt zelfs verslagen door een oude man zonder benen.....tsja zei ik....jij kan niet eens opstaan in 6 minuten Haha!

We maken er dus maar wat lol om....het is nog steeds niet leuk om te zien dat die pijn heeft, maar ach...zo heeft die ook ngo wat lol tussendoor Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 00:18

KellyenXena schreef:
Ja vreselijk eng vond ik het om te zien ja...Verwachtte dat absoluut niet van mijn 'grote voorbeeld' Knipoog



Bedankt allemaal

Vanavond even langsgegaan met een filmpje...hij verveeld zich natuurlijk dood dus tsja.

KX hij is niet mijn grote voorbeeld, weet zelfs dat die een ongeloofelijke wat kan zijn wat pijn betreft...maar vanavond was echt raak en dan weet je dus echt niet meer wat te doen.
Ben er maar bij blijven zitten totdat die sliep en toen richting huis gegaan.
Hij noemde het 1 van zijn ergste aanvallen van de afgelopen paar dagen, en het was ook heel erg om te zien.
In het begin wou die ook niet in mijn hand knijpen omdat die bang was te hard te knijpen van de pijn, maar uiteindelijk was het in zoverre niet uit te houden dat die het toch maar deed.

On top of it wordt mijn kiespijn steeds erger, dus ipv dat ik er echt helemaal bij kan zijn zit ikzelf om de zoveel minuten ook met met mijn kop in de lucht omdat ik niet meer weet wat ik aan de pijn moet doen.
Vandaar dat ik nu ik dan toch niet kan slapen maar even reageer.

We hadden gehoopt dat de ergste pijn ondertussen gezakt zou zijn, helaas.

Voel me er zo klote over dat ik helemaal niets kan doen.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 00:18

Justy schreef:
M'n moeder heeft een nekhernia... Ik wist niet eens dat dat kon maar goed, het klinkt in elk geval pijnlijk... Scheve mond Ze moet ook geopereerd worden. Sterkte Sily!!


Jullie ook sterkte en succes.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, marloesxx en 31 bezoekers