Dennis zoekt het laag bij de grond.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Dennis zoekt het laag bij de grond.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 22:47

Vandaag voor de 2e X per ongeluk ging hij liggen toen ik bezig was met het compliment. En nu had ik door wat ik anders deed. Dus ik nog een keer vragen en toen hij het deed helemaal vol proppen met lekkers. Na 3x ben ik gestopt. Nu is het redelijk bevestigt en niet vervelend geworden. Ben dus helemaal trots op mijn mannie.
En later stond hij zijn hoofd in een emmer te jeuken maar de emmer verschoof steeds. Hij er achter aan. Uit eindelijk zat hij op zijn knieen met zijn hoofd nog steeds in die emmer. Toch maar gaan liggen, nog steeds in de emmer. Toen hij de emmer van zijn hoofd verloren was ging hij toch maar rollen op het BETON Verward .
Gewoon een beetje gek(net als zijn bazinetje Schijnheilig ).
Laatst bijgewerkt door Dennis op 03-01-02 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:51

Ik heb even iets gemist geloof ik. Verward Wat deed hij voor de 2e keer?

Ik moest wel heel erg grijnzen bij dat stukje over die emmer! Wat een clown, zeg. Pling

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 22:54

Liggen. Dat had ik eerst in de titel staan maar heb ik daarna veranderd. Ben niet blont, echt niet Haha! Schijnheilig .

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 00:39

hahaha , grappig met die emmer Haha! En ook leuk dat je VD doet! ben je hem nu het compliment of het liggen aan het leren?

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 12:45

ikke ben ook niet blont hoor, maaruh compliment leren??? Heb ik iets gemist?

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 15:01

Het compliment kan hij al. En toen ik te ver door vroeg ging hij liggen om wat lekkers te krijgen want hij kon er niet bij. Nu kan hij netjes het compliment en als ik door vraag word het liggen. Gister was de 1e X dat hij het echt op comando deed dus weet ik niet of dat verschil er 100% in zit. Maar ik ben helemaal trots op hem!
Ik was dus bezit met een compliment en deed het iets anders dan normaal en hij ging toen liggen. Nu ga ik dus eerst verder met het liggen en als hij dat vandaag(of morgen, net hoeveel tijd ik vandaag heb) netjes doet vraag ik de dag er na het compliment weer eens.