eindelijk leren laarzen besteld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

eindelijk leren laarzen besteld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 20:06

de grote dag. eindelijk na lang sparen ben ik vandaag naar het gareel geweest om nieuwe leren laarzen uit te zoeken. (mijn oude pasten niet meer, mijn kuiten zijn iets te veel gegroeit Bloos )
dus bij het gareel mijn maten opgenomen en gekeken naar laarzen. eerst dachten ze dat ik niet binnen de standaard maten zou passen en dat het dus maatwerk zou moeten worden. ikke al balen want das toch weer een stuk duurder. maar na nog een keer meten en een keer goed in de maat tabel te kijken bleek dat ze toch wel een standaard maar voor mij hadden. maar deze hadden ze helaas niet op voorraad. maar ze zouden ze bij bestellen. volgende week dus nog maar eens passen. ik hoop echt dat het de goede zijn. als wordt het dan weer voorlopig pijn lijden. ik zie nu al op tegen het opstijgen en dergelijke. maar het is het waard.

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:12

haha, das irritant!
maargoed, die 7 dagen meer of minder maakt dan ook niet meer uit he?

veel plezier ermee!

kus Ilse

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:28

veel pijn plezier Tong uitsteken met het inlopen van je laarzen Tong uitsteken

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 23:03

ja dank je ik zie er nu al tegenop. maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden Knipoog

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 11:27

idd veel inloop "plezier" Tong uitsteken
ik spreek uit zeer pijnlijke ervaring...

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 23:54

ik heb ze vandaag op kunnen halen dus het leiden is begonnen. Knipoog ik heb er vandaƔg ook al mee gereden. echt een lijdensweg hoor. mijn paard is 1.70 dus das nogal een eindje, dus ik op een krukje staan en de pesnioneigenaar mijn paard vast houden. maar ik heb gereden en met rijden heb ik er niet zo'n last van. kan er alleen nog niet meer zitten en traplopen en bukken, maar ja dat heeft even tijd nodig.