Ik geef het toe, ik vond het te koud om te rijden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Ik geef het toe, ik vond het te koud om te rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 23:00

Half december heb ik een giga trainings dip gehad. Vlak voor de kerst mezelf flink toegesproken en samen met een stalgenootje afgesproken om elkaar te blijven stimuleren tot rijden.
Nou dat was dus gelukt tot vandaag Party!!
De bak is echt prima te rijden, sneeuw een kopje kleiner gemaakt met zout en veel slepen, maar we vonden het te koud. Paarden vonden zichzelf veel te grappig, met poetsen al, dus bereid je maar voor. En toen zijn we dus zwak geweest en hebben ze even lekker los laten rennen en zijn we er niet opgegaan.
Okay, het is natuurlijk wat triest als je eerste goede voornemen op 3 januari al sneuveld, maar als we er morgen wel opgaan, zitten we nog redelijk op schema.

Iemand weerberichten voor morgen gehoord, en dan met name de noordoosten wind? Haha!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 23:07

Er stond idd een snijdende wind, maar ja, dat heb je pas weer door als je aan het uitstappen bent.
Heb je niet een wedstrijd in het vooruitzicht om je training een beetje te stimuleren?
Dat werkt bij mij altijd wel en laat ik nou a.s. zondag wedstrijd hebben!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 23:14

Ik merkte de snijdende wind al toen ik de kruiwagen (koude handvaten!!) pakte om te mesten. Toen zat ik er dus nog lang niet op.
En je kent mijn wedstrijdplanning toch, die is op het moment zo georganiseerd dat ik op de dag zelf hoor dat ik moet starten. Dat heeft weer iets met priorteiten te maken ofzo, maar bij dat hoofdstuk ben ik nog niet.
Ik zou de 27e starten, maar ja, HELP geen jury te krijgen. Jullie mogen 3x raden waar ik zit en waar mijn paard zich lekker vol staat te eten. 1 tip, het is niet vlak bij elkaar Haha!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 00:16

ik had het zelfde voornemen maar bij ons is het helemaal mislukt.

zelf scheurde ik mijn spier in mijn bovenbeen op 30 december door een trap van een paard en is bij ons alles keihard en dan ga ik dus niet met een paard wat al vanaf de 29e stilstaat even lekker weer proberen te rijden.

mag ik eigenlijk ook nog niet... maar goed dokters zeggen wel meer en het doet bijna geen pijn meer!!!

Tong uitsteken

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 07:33

Ja ik ken dat, ik heb van die periodes dat ik te snel mijn paarden losgooi ipv ga trainen. Dat is ook de reden dat ik weer wil gaan starten om in ieder geval een stok achter de deur te hebben. Maar je gaat toch in februari starten? Dat is het zo hoor Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 08:00

Moet je nagaan.. dat ik en een aantal andere bokkers een western buitenrit hebben gemaakt door het Drentse landschap... echt... handen, gezicht en tenen waren net ijsklompen en ook de rest was erg koud.. brrrr...

Ik heb overigens net vannacht weer gewerkt en ook nu was het niet echt lekker weer... ik moet mezelf eerst maar even goed opwarmen alvorens ik mijn bed in duik... brrrrrr...

En wat Propala betreft.. enigszins komt het me nu met deze kou niet verkeerd uit dat ik haar nog niet rijd Lachen (Ik mis overigens nog een leuke bibber smily)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 12:18

Het was gister echt ontzettend koud, maar ja ik kon sowieso al niet rijden! Verdrietig

En een dagje niet rijden is niets mis mee hoor. Moet kunnen. Haha!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 16:10

ik heb die van mij vandaag ff lekker in de wei bij de buren laten crossen.
weet niet waarom het daar zo zacht was maar bij ons is het alleen maar prut en bagger dus kon ze lekker ff uitrennen.