Banjer eindelijk weer het land op

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Banjer eindelijk weer het land op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 11:33

Vandaag was het eindelijk zo ver... de paarden mochten het grote land weer op... Haha!

Om 7.45 stond ik naast mijn bed (speciaal paps laten roepen omdat ik door wekkers heen slaap....Haha!) en heb op mijn gemakkie me gedouched, aangekleed en Nikita bij mijn ouders gebracht...

Rond 8.45 reed ik het erf op... en toen begon het wachten... ik ben maar gaan poetsen, en rondhangen... tot Heinekengirl en haar moeder kwamen (sorry... sjabrakje kom ik morgen wel bij Vd Vlugt brengen.... Bloos )... Om de tijd te doden hebben Banjer en ik een kleine demo VD gegeven (zelfs het liggen deed ze... Haha!) en toen weer de box in...

Rond 9.36 begon het te kriebelen, dus ik Banjer weer uit haar box gehaald en Wies wat foto's laten maken op het erf.... en om 9.58 was het zo ver... Nico (de boer...Haha!) gaf het teken dat de merries naar het land mochten... Banjer liep heel braaf mee, in het land ook heel braaf en rustig.... ik had het halster afgedaan, ze keek eens om zich heen... en toen besefte ze waar ze stond... Haha! Ik hoef Banjer iig geen extra beweging meer te geven.... Haha!

Heerlijk om te zien hoe je paardje weer lekker uit haar dak kan gaan... en vanaf morgenochtend gaat de kudde naar buiten... dan zet de boer alle deuren open en lopen de paarden zelf naar het land (uiteraard zit het toegangshek dan wel dicht... Haha!)



Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 17:32

ze vond het heerlijk... Haha! Ze staat nu moe maar voldaan uit te rusten in haar box...en morgen... (en de rest van de komende maanden) gaat ze weer naar buiten... Haha!

Ik hoop dat het weer het heel snel toelaat om haar weer dag en nacht buiten te hebben... Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, frutsel05, ikkedus, Sterrenpony, xxIsaa en 36 bezoekers