weeeeh ik ben een beetje depri....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

weeeeh ik ben een beetje depri....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 21:03

het gaat wederom niet goed met mijn vz paardje.... Huilen Hij wordt nog magerder dan hij al was en begint er nog bij te hoesten ook.... We zijn maar begonnen met medicijnen tegen ghet hoesten.. Maar dikker zal hij daar niet van worden. Oooh ik snap echt niet hoe het nou kan... Hij heefte r last van sinds hij een week amper is gevoerd. (ja duhud logisch natuurlijk dat ie dan vermagerd) Maar we hebben zelf maar biks gekocht... Dat krijgt hij nu dus en brood en hooi. Normaal kon hij het er ook van doen. Maar nuy niet meer... Huilen Is niet leuk... Rijden doen we al een paar weken niet echt meer,, maar nu maar helemaal gestopt. Ik heb de vorige eigenaresse (tevens mijn instructrice) gevraagd om naar hem te kijken. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen... Wat ze er nu van dacht was niet zo positief en dat is alles behalve leuk om te horen...
De eigenaar wil niet zien dat hij er slecht aan toe is dus daar hoef ik ook niks van te verwachten... Verdrietig
weeeeh, ik wil hem niet kwijt en het is helemaal niet leuk om het zo te zien... Je voelt meer bot dan vlees. Hij is helemaal ingevallen en zijn schouder steekt helemaal uit... Gaat echt niet goed zo....
oftewel... ik ben depri....

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:08

He wat naar! Wordt ie verwaarloosd dan?

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:09

he bah balen!
mischien weet ik wel wat het is!
ik herkende namenlijk best veel!
ik stuur wel even een pb!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 21:13

nope absoluut niet... Tenzij ik zou zeggen dat ik hem verwaarloos maar dat is niet het geval. Ik verzorg hem namelijk elke dag en ik beschouiw het een beetje als mijn eigen paardje. Maar ja dat is het dus niet... En de eigenaar is wat simpel wat paarden betreft. HIj vindt iig dat wij te soft zijn. Als ik vraag als ze de dekens op mogen houden s'nachts wanneer het vriest vindt ik dat overigens absoluut niet te soft... En wanner ik vindt dat hij te weinig eten krijgt... (van hem alleen brood en wat hooi) vind ik dat niet soft... Sorry, ik heb het niet zo op de eigenaar. eTR IS te veel gebeurt en steeds gebeurt ere wat met die paarden.. Is al vaker een topic over geweest, maar daar zal ik niet verder op oin gaan omdat die niet zo goed ontvangen werd....
Het kwam erop neer dat hij geen biks meer wilde geven omdat het te duur was... Dan hebben we dus later maar zelf stiekem gekocht....

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:36

Hee Fred Lover!
Vooral niet de moed verliezen hoor!
Wat je kunt doen en wat ook erg goed is: knoflookpoeder geven, elke dag een eetlepel ongeveer, eventueel met stukjes appel/wortel of over zachte stukjes brood, wel zodat hij het op eet.
Het zal even wennen zijn voor hem, maar met appel of wortel eet hij het wel.
Knoflook is goed voor zijn weerstand, vooral in de winter goed, o.a. tegen het hoesten, verkoudheid, griep. Ook goed voor zijn doorbloeding en zijn hart. Het zal hem sterker maken.
Veel sterkte, en duimen maar dat het binnenkort wat minder koud is buiten!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 21:40

knoflook poeder? en hoe kan ik daar aan komen? Ik heb ook gehoord dat je ze (balen ik ben het alweer vergeten) penen van een of andere groente, weet alleen niet meetr welke....oh ja witlof penen!!! D8 ikw eet niet zeker.....

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:37

Kunnen het ook longwormen zijn? Ik kan het best helemaal mis hebben maar hoesten en mager worden!!! Toch maar even de DA erbij halen.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 12:33

jeetje zeg! Het is niet te hopen allemaal... Ik vond het al erg dattie mager werd en hoest, maar nu ik dingen hoor die hij allemaal kan hebben, vin ik het veel erger!!!
vandaag of morgen komt minn instructrice kijken en ik zal afwachten wat zij erfvan vindt!