Samen gevallen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Samen gevallen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 11:52

Ik loop met mn paardje Vlieg over het erf, hij had de hele dag in het land gestaan, dus ik had geen zin om meer te doen.

Aan de rechterkant van het erf, had iemand zn auto gewassen(ja, waar gebruikt men die waterslang toch wel niet allemaal voor.. Rolleyes ), en daar lag dus een plas.

Vlieg loopt de hele tijd heel relaxed naast me, maar toen we bij de plas kwamen, ging ie spontaan op de rem....

Nou lijken we best veel op elkaar, we zijn allebei kneuzen, we stoten ons overal aan, en we vallen allebei over bv. een kiezelsteen of onze eigen voeten..

maar we zijn allebei ook zo eigenwijs als de pest, dus ik vond dat hij door de plas moest lopen, en hij vond dat dat absoluut niet nodig was, en probeerde dan ook alles om er niet doorheen te hoeven.

ik in het midden van die plas staan en probeerde hem er door een te trekken, en meneer steeds, of er langs of er over heen, je kon het niet bedenken, of hij zag wel een manier om er niet over heen te hoeven...

op een gegeven moment was ik zo boos , ik had doorweekte schoenen en hij was nog helemaal droog dat ik aan de andere kant van die plas ging staan, in het midden(voor de zoveelste keer) om hem er door heen te krijgen...

hij maakte weer de vreemdste bewegingen, totdat...

jahoor meneer viel over zn eigen hoeven, en ging onder uit...Blauw oog
ik schrok daar zo van dat ik snel naar hem toe liep en ook onderuit ging...Blauw oog
Jahoor daar lagen we, en allebei helemaal nat natuurlijk...

pfff, wat zijn we toch een stelletje eigenwijze kneuzen....

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 12:06

Hahahaha Haha! wat een grappig verhaal zeg. Dat had ik willen zien! Volgens mij moet jezelf ook in een deuk gelegen hebben.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 13:53

Niks aan overgehouden??
Wel een beetje lomp Tong uitsteken
Maarja Haha! Ben ik zelf ook wel eens hoor!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 19:28

nee, ik heb alleen natte schoenen, en vlieg zelf gelukkig ook niks.
Ach ja, we passen goed bij elkaar.. allebei kneusjes Haha!