Paarden/zadel-dieven!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Paarden/zadel-dieven!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 22:07

Vandaag zaten we in de kantine (winkel bij de paarden) wat te drinken. We hebben uitzicht over de plaats achter de winkel, waar alleen wij komen of de mevrouw die er woont. Je moet ook een hek door, die op dat moment open stond. Er hangt nog wel aan de voorkant van de winkel een plaat met "parkeren achterom" maar dat is oud en niet meer van toepassing.
Komt er ineens een donkergroene Alfa Romeo met wrs zigeuners erin (kenteken begint met een X)naar achteren rijden, ziet ons zitten en kijken of ze hebben de auto van mijn vriend zien staan. Kijken even naar Darwin en Igor die in de bak stonden. Je kunt vanaf daar een hoek van de bak zien waar dus ook bijna altijd de pony's staan. Rijden weer achteruit het erf af. Dus wij dachten in eerste instantie dat de mensen dachten dat ze achterom moesten parkeren, en dus weer naar voren rijden om daar te parkeren en de winkel in te komen. Maar we horen ze weer vol gas wegrijden Verward
Wij kijken elkaar aan en dachten toen meteen weer iets anders. Er is namelijk in de buurt al bij een paar mensen/stallen tuig weggehaald.
We hebben het tuig voor de zekerheid maar mee naar huis genomen, wat ik voorlopig ook mooi blijf doen
Ik hoop alleen wel dat ze voor het tuig kwamen, en niet voor de paarden zelf. Mocht mijn stalgenoot dat ook denken, dan legt hij wrs daar 1 of 2 getrainde honden (voor de politie) neer. Dat is voor mij ook minder, want dan kan ik dus ook niet meer bij de stallen komen zonder die man... Maar goed, beter zo als dat dadelijk de pony's weg zijn.

Voor mensen uit de buurt kan ik alleen maar zeggen dat ze moeten oppassen. Ze komen eerst kijken en nemen alles op. Ook waar de sloten zitten en wat voor sloten, daarna komen ze een keer terug en nemen ze alles mee.
Wees dus op je hoede!!!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 22:35

Tja we weten natuurlijk niet zeker of ze daarvoor kwamen, maar het was wel verdacht...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 23:56

Kon het kenteken niet zien. Een andere meid die bij ons zat zag dat het met een X begon. Meer heeft ze niet onthouden.

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 11:17

xtostarlight... De pony's staan aan huis (achter het huis)! Het huis staat in het midden van een winkel en een vrachtwagenbedrijf. Dus ja! Ze komen ook aan huis...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 13:14

Geweldig

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Gee, JudithO, Sintara, sterregoud, Ubermetrics en 146 bezoekers