pff waar bemoeit hij zich mee?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

pff waar bemoeit hij zich mee?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 17:24

gister zou ik voor de 2e keer rijden op paard van vriend van mn moeder
dus mn ma en ik er heen fietsen, paard met veulen van een vriendin staan daar ook, en zij verzorgt hun zo'n beetje, totdat ze naar huis kunnen (ze staan daar nu op stal/weidegang totdat ze volledig de wei in kunnen etc thuis niet genoeg stallen voor al die knollen :p)
ik daar naar hoofdstel en zadel zoeken, niets te vinden..
huh?
balen, wou net kijken of ik nog durf te springen :p

waarshcijnlijk heeft een bekende dit gewoon in zn auto of de vrachtwagen liggen welke gebruikt wordt voor t vervoer van t beestje
er rijdt namelijk nog een meisje op dat paard, zij rijdt er ook wedstrijden mee, en jongen die haar haalt/brengt etc is beetje gek op haar, en vind t niet leuk dat ik op dat paard ga rijden, ik zou dat beest verpesten etc

dikke onzin, ik rij niet super, maar elke keer dat ik op een paard zit leer ik bij, heb veel in mn hoofd zitten wati k wil oefenen/leren, en hoe t moet, moet t alleen ook oefenen/aanleren, en dat kan nou eenmaal alleen op een paard, heb ook al 2 jaar op manege les (op manegepaarden dus) en rij dus niet meer als een beginner, maar rij ook niet super natuurlijk, maar dat paard verpesten lukt zowat niet, zeker niet als je ziet hoe eigenaar (vriend van mn ma) er op zit :p die kan er echt alles mee
t is gewoon schat van een beest
maar die vent heeft dus warschijnlijk zadel en hoofdstel express daar nie tneergelegd, zodat ik dus niet kon rijden
wat een etterbak
is zijn paard niet eens!
ben er echt zo pissig om
maar wil er tegen hem neits over zeggen, dan heeft hij zn zin...
Boos!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:27

lekker langs je heen laten gaan...
jij wind jenu op en dat is wat ie wil...
doe lekker of je neus bloed en ga er een andere keer lekker op..
als je al 2 jaar manegeles hebt, heb je als het goed is de basis er lekker in zitten.. en als er wedstrijden mee gereden wordt word ie ook wel regelmatig lekker doorgereden. maak je niet dik, dun is de mode zei mijn zus vroeger altijd

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:28

kan je het niet tegen de eigenaar zeggen>??<
Mischien heeft iemand anders het wel meegenomen hoor,

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 17:36

eigenaar, vriend van mn moeder dus, hij woont bij ons
weet t allang, kep heb gelijk gebelt
en hij doet er niets aan
ik wind me wel op, maar laat niets aan die vent merken, dat gun ik hem niet
maar vind t odnertussen wel een ontzettende rotstreek
en daarbij komt, ik verheugde me er gewoon erg op, werk alleen maar zondags, ga niet naar school (werkte eerst veeeel meer, maar uren zijn helaas minder geworden doordat ik simpelweg minder nodig ben) dus verveel me dood
dit was enige leuk in t verschiet, had gister vandaa gen eventueel morgen willen rijden, gaat dus niet Boos!

eigenaar weet nu dusook niet waar t zadel/hoofdstel is....(zadel is van dat meisje trouwens) eigenaar heeft alleen vzh zadel, en die ligt zowieso nie tdaar ofzo maar zonder hoofdstel kom je niet erg ver, met alleen hoofdstel had ik nog wel willen proberen, lang niet gedaan, leuk!
maar zonder hoofdstel...

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:38

op een halster rijden? kun je t beessie helemaal niet verpesten Haha!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:48

ja dat is erg vervelend
maar als de eigenaar nou eens met dat meisje
gaat praten die er ook op rijdt
en vraagt of jij haar hoofdstel mag gebruiken
als de eigenaar het goed vind dat jij op zijn paard rijd
heeft zij er weinig over te zeggen
ookal neemt het zadel en hoofdstel mee
hij blijft de eigenaar

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 17:52

t is haar zadel, maar wel ZIJN hoofdstel!
die vent (niet dat meisje!) nam zadel en hoofdstel mee(volgens ons, niet bewezen, zij kan t ook gedaan hebben, maar dnek niet dat zij t risico neemt om bij dat paard weggetrapt te worden, ze is juist blij met dat beest en de wedstrijden)
dus heeft niets met haar te maken
hij zit er volgens ons achter, en eigenaar heeft nog wel een zadel, alleen merk ik na 1x al dat ik veel beter zit op een dressuurzadel, vind mn knie eindelijk aansluiting!! Haha!
dus rij liever op haar zadel
dus die vent jat gewoon spullen van een ander, met het excuus : ik wist t niet
terwijl mn moeder nog tegen eigenaar had gezegd dat we de volgende dag zouden rijden, waar die sukkel bij was, savonds heeft hij dat meisje en paard opgehaald voor manege les, en dus zadel en hoofdstel of in vrachtwagen laten liggen, of in zijnauto gedaan

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:36

politie erbij halen??
Dit is wel overdreven hoor, maar als je iemands zadel gewoon meeneemt, valt het bij mij onder stelen...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:36

iik lees net, dat de man hem in z`n auto heeft laten liggen, mischien is hij het wel vergeten, ze eruit te halen??

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:48

ik zou het toch maar vragen aan die vent, je weet maar nooit..

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:52

Het zadel is toch van het meisje dat wedstrijden op hem rijdt? of lees ik het nou verkeert? Als het mijn dressuur/wedstrijdzadel was mocht je er van mij niet op rijden, zeker niet zonder te vragen. Als het zadel van de eigenaar cq vriend van je moeder is dan kan je natuurlijk wel vragen of je het mag gebruiken. P.s. zou jij blij zijn als de eigenaar, jouw wedstrijdpaard, "zomaar" door de dochter van zijn nieuwe vriendin zou laten berijden of zou je dan zelf ook pissed off zijn? Het beste lijkt mij om contact op te nemen met de het andere meisje en SAMEN bespreken of en hoe jullie elkaar kunnen afwisselen. Wat ik er nu van lees ben je al kwaad op haar of haar vriend zonder dat je haar kent.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:23

Ik ga zowiezo met Amondi mee wat die opmerking over dat zadel betreft.

Vind dat je erg snel met je conclusies komt... Ik weet niet of je ooit iets vergeet..? Ik wel iig. Zou maandag een hoofdstel terugbrengen dat ik geleend had, heb het woensdag pas teruggebracht (na een sms naar de eigenaren toe). Had de frontriem nl niet bij me... Je concludeerd meteen dat die jongen het hoofdstel (en hun eigen zadel expres in zijn auto heeft laten liggen. Misschien is ie gewoon vergeten het terug te brengen...

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:28

Snap er echt niets van............

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:32

Ik denk ook dat je iets te snel je conclusies trekt.....Heeft die jongen tegen je gezegd dat hij liever niet had dat jij op het paard reed, of denk jij dat alleen maar? En hoe kan jij nou weten dat hij expres het zadel en hoofdstel meegenomen heeft? Naar mijn idee mag jij blij zijn dat je op dat paard mag rijden, en ook nog het zadel van dat meisje mag gebruiken.

meisje_16
Berichten: 115
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:36

hallo hier het zusje van gretha.
die jongen is wel zo iemand die dat expres doet. hij heeft nl. laatst ook zomaar mijn fietsbanden leeg laten lopen. vind hij leuk ofzo nou wat een lol.
En wij kennen dat meisje wat er ook op rijdt al langer was eerst ons buurmeisje.
groetjes het zusje van gretha

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:44

Heb je gezien dat hij het deed?

En dan nog... Vind fietsbanden leeg laten lopen niet te vergelijken met het vergeten van een hoofdstel...

Vraag 20: wist hij uberhaupt dat jullie zouden rijden? Ik had zondag ook een boze eigenaresse aan de telefoon, had haar chaps in mijn auto liggen. Ze rijd normaal nooit (jullie dus ook pas 1 keer). Weet ik veel dat ze die dingen uitgerekend zondag nodig had...

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 15:03

ja, dag ervoor had mn moeder dat nog gezegd tegen haar vriend
en dat meisje weet ook dat ik erop rij, zonder haar medeweten zou ik t ook zeker niet doen
die vent spoort gewoon niet
vandaag ook, belde hij, vroeg naar ed, die vriend van mn moeder
ik zo, hij is er niet, waarschijnlijk met een vriend van hem weg
vraagt ie dom: heb je al verkering met hem?
kep gelijk opgehangen
etterbak
kep al een lieve vriend, dus absoluut niet op zoek, zeker niet naar een vent van ind e 30 als ik 19 ben :p
goed, laat alles van mn kleine schoudertjes afglijden, ik mag ook wel hofdstel van iemand anders gebruiken als t er weer niet is

zadel lag trouwens nog op de manege, waren ze vergeten, maar hoofdstel moet wel in zn auto liggen, dat noem ik geen vergeten...

m,aar goed, ik gun t die gast niet dat ik er zo kwaad om wordt
ik zal ook niets aan hem laten merken, behalve hem nog meer negeren dat ik al doe

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:10

tot ie bokt leest en dan ligt ie waarschijnlijk in een deuk..
kan je niet een eigen bijrijdtpaardje zoeken?? dan kun je doen en laten wat je wil en heb je niets met hem te maken.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:11

Blijkbaar gun je het hem wel, je bent immers kwaad... En imo niet terecht. Waarom heb je niet gewoon gevraagd of ie het in zijn auto had laten liggen? Snap trouwens ook niet waarom ie dat hoofdstel niet had kunnen vergeten...

Sorry, ik vind dat je aardig overdrijft en het ook zelf enigzins uit aan het lokken bent...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:17

mooie gelegenheid om eens even zonder zadel te rijden en aan je zit te werken... er komt nog wel een andere gelegenheid om te springen... misschien kan je dat meisje dat wedstrijden rijdt eens vragen of je misschien een keertje onder haar begeleiding (met haar zadel) mag rijden? Het lijkt me voor haar ook fijn als ze weet wat jij doet met 'haar' wedstrijdpaard en wellicht kan ze je op een aantal puntjes helpen ook... ik neem toch even aan dat zij het paard beter kent dan jij. Ik kan me zo voorstellen dat zij er liever bij betrokken wordt als jij af en toe rijdt omdat zij toch ook wedstrijden met hem/haar start...

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 19:06

ik start hire nooit meer een topic
ik zie spoken en lok t zelfs zelf uit?
die vent spoort niet!!!
ik lok niets uit! probeer normaal tegen hem te doen en m verder te negeren dus ik lok nietsuit
elke keer als ik hier een topic start wordt IK zwartgemaakt en bekritiseerd
gaat lekker hier
mzzl allemaal
mod? slotje!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:09

ohw meisje... niet zo fel op alle negatieve kritiek.. er zijn zat mensen die je wel proberen te helpen...
iedereen krijgt gezeik over zich heen, moet je je over heen zetten.
ze kennen hem niet, ik ook niet, maar willen wel mee praten.. laat ze lekker l*llen.. luister desnoods alleen maar naar het leuke en goeie...
groetjes michelle

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 19:16

maar hier staat niets positiefs
alleen maar dat ik spoken zie en me aanstel
en dat iedereen wel eens een hoofdstel vergeet
en nog erger, dat ik rekening moet houden met dat meisje, alsof ik dat niet doe!
ik klaag hier over die debiel (zelfs zn vrienden zeggen dat ie te ver gaat en nemen afstand van hem) dat hij expres hoofdstel meeneemt zodat ik niet kan rijden
en vandaag ook nog domme opmerking maakte
en dan zou ik t uitlokken dat die jongen niet helemaal goed in zn hoofd is?
lokt mn zusje t dan uit dat hij haar gaat uitschelden? alsof hij nog op de basisschool zit, hij is gewoon kinderachtig aan t pesten
en ik kan hier blijkbaar mijn verhaal niet kwijt
snap niet dat anderen wel normaal commentaar en medeleven krijgen

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:20

hoe oud is die gast dan???

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:33

Als ik jouw reacties hier, en op die jongen lees... Ja, dan lok je het imo enigzins uit. Je doet overigens ook precies wat ie wilt. Je gooit de hoorn erop, je negeerd 'm... Hij lacht zich kapot.