dit was leuk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 00:26

vandag met mare en vero naar de pony's geweest,we hadden gevraagt of we op een maisland van een boer mochten rijden omdat onze bak zo blubber is,en dat mocht.anous is al zo ver dat ze al moeilijk kan draven dus ik heb alleen maar gestapt,maar vero en mare hebben met de pony's lekker gegaloppeerd op het veld,knoerdhard,echt prachtig.ik heb er foto's van gemaakt,hopelijk zijn ze gelukt.die twee stoven over het veld.....heerlijk.anous wilde ook mee maar ik heb haar tegen gehouden want met zo'n veulentje in de buik mag ze echt niet zo hard van me!met tink ook nog druk geweest,ik was al met al 6 uur van huis met de paarden bezig,heerlijk gewoon Lovers

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 08:04

Echt gaaf, dat je op dat veld mag rijden! Ben reuze benieuwd wat voor veulentje eruit komt bij Anousje! Arabieren vind ik altijd erg mooie hoofdjes hebben, en die ogen... Kwijl ! Zo gauw mogelijk foto's oke?
Ik had nog een vraagje: doe je mee met het organiseren van een wedstrijdje springen/dressuur in de buitenbak van Lindy? We willen het ergens begin juni organiseren, of eind mei. Alle hulp welkom! Je mag helpen met het beoordelen van de best (origineelste) getoiletteerde pony, en als Kim ook mee wil helpen zijn jullie de jury bij het dressuurproefje? Ikzelf mag niks beoordelen, ik ben bevooroordeeld Party!! .
Misschien dat er ook iets van een behendigheidsparcourtje komt of zo, dat zien we nog wel. Ik heb er reuze zin in, het is ook erg leuk om vast aan de zomer te denken nu het nog zo koud is. Vandaag gaan we buitenritje maken samen met Sanne op één van de haflingers. Ik zie al zonnestralen, hopelijk blijven die een beetje hangen tot en met vanmiddag... Pling
Doei! Dorine.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 08:23

Heerlijk dat je in het maisland mocht rijden Pling .
Ik zelf heb niet zulke leuke ervaringen op het maisland.....zou het dus ook niet zo gauw meer doen Scheve mond\
Maar fijn dat jullie zo lekker hebben gereden Lachen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 08:32

heej dorine,ik wil wel meehelpen,erg leuk idee van je die wedstrijd,ik zal ook eens kijken of ik nog wat leuke paardenprijsjes heb om weg te geven.ik vinut wel leuk om te jureren voor best getoiletteerd en beste dressuur

en jacq,de pony's zijn heel erg braaf hoor,anders zou ik het ook niet gauw doen,de pony's luisteren goed en zijn helemaal niet gemeen en wat dat betreft zijn we gezegend met 3 lieverds!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 08:36

Nare ervaringen vergeet je niet meer......en de ervaring die ik heb is dus op het Maisveld gebeurt .......en ben daarna dus gestopt met rijden hahahahaha.
Kreeg precies zo'n knol van een maiskolf in mijn maag en buik brrrrrrr Boos! en er is natuurlijk veel meer vooraf gegaan voordat ik daar op die maiskolf lag hahahahaaha.
Maar heeeeeel misschien dat ik het ooit ook nog wel eens ga proberen met Oliva, die vertrouw ik ook en bij ons zijn ook genoeg maisvelden......maar heeeel misschien ,(moet ooit eens over die angst heen) Pling

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 08:57

tja ik vin een maisveld ook niet zo denderend,want ook voor de benen zijn die stoppels nou niet zo lekker,dus peesjes om!maar als de bak blubber is en we mogen het bos niet in moet je toch wat Verward

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 08:59

Ja dat is waar Sanderijn en dan ben je blij dat je in ieder geval iets hebt om te rijden Pling .....ik kan nu ook niet rijden .....het land is veel te nat, ben altijd bang dat ze valt (uitglijd)....maar het land wat we hebben is ook wel weer heel snel droog, dus het water blijft niet staan....gelukkig Pling

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 09:05

mocht de hoefsmid nu eigenlijk al komen jacq?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 09:08

Als het goed is komt hij vanmiddag.....krijgen ze weer mooie voetjes Pling
Hij zou eerst vorige week al komen maar toen had hij geen tijd, dus nu maar hopen dat hij vandaag wel komt!!!! Tong uitsteken

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 09:08

oef ja want het was wel nodig he?nou gelukkig maar Pling

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 09:11

Ja vooral bij Kismo en Humpie en voor een jong paard is de smid toch al zo belangrijk...dus maar duimen dat hij vanmiddag wel komt Lachen Lachen Lachen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 12:15

Gaaf Sanderijn dat je helpen wilt! Nou Kim nog zo ver zien te krijgen Party!! . Jullie vormen vast een goed team Kwijl !
Ik laat haar wel ophalen door mijn prive-helicopter, en gratis 'brunchen', dan wil ze wel *LOL* *LOL*. Als ze niet zo druk meer is tenminste, want Frans heeft haar op het moment hard nodig! Doei!
Dorinepien.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 13:05

Haha ligt eraan wanneer het is en dan wil ik best wel komen Lachenwant een priveheli sla ik niet af he!