de leukste blunders van pennymeisjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

de leukste blunders van pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 08:12

hallo

naar aanleiding van de topics 'de grootste paardenbluinders', 'de grootste blunders van mensen die niets van paarden weten' en de vele topics over pennymeisjes, heb ik die drie gekruisd. (zie titel)

die wat ik heb meegemaakt:

het was op koninginendag en we moesten met de pony's op het stadsplein staan. Ik had 'n een beetje klein uitgevallen, zwarte welshpony aan de hand. Komt zo'n meisje met haar vriendin: 'kijk, dat is een shetlandpony, die hebben wij ook bij ons op de manege!' waahaa Lachen ik lag dubbel

Daihyo

Berichten: 88041
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:19

Ik heb stage gelopen in groep 4. Daar zat een meisje in de klas die op de manege rijdt. De manege staat naast de stal waar ik de paarden rij. Dit hoort dus niet bij elkaar.
Ik had verteld dat ik ook paard reed, maar verder niet waar. Toen vertelde ze me dat e leste op de manege, maar verder op de 1 van de paarden van de buren reed. De kleinste zwarte.

Ik moest moeite doen om m'n lachen in te houden. Die kleine zwarte was namelijk toen 2 jaar en werd natuurlijk helemaal niet bereden.
Ik heb haar nooit verteld dat ik daar de paarden reed.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:26

Ik vind altijd nog het mooiste, dat pennymeisjes hier op bokt het hardst een topic openen over pennymeisjes, terwijl ze zelf nog niet eens een de leeftijd van een pennymeisje gepasseerd is Haha!

Daihyo

Berichten: 88041
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:33

Ha ha, idd. Had ik nog niet eens gezien. Ach, het kan wel een leuk topic worden denk ik.

Charaz

Berichten: 24285
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:54

kimmy schreef:
Ik vind altijd nog het mooiste, dat pennymeisjes hier op bokt het hardst een topic openen over pennymeisjes, terwijl ze zelf nog niet eens een de leeftijd van een pennymeisje gepasseerd is Haha!


ik weet wie je bedoeld Haha!

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 12:34

bedoelen jullie mij dan?

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:03


ikke

Berichten: 37537
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:03

Gunufje schreef:
bedoelen jullie mij dan?

Mogelijk???
Ik vindt leeftijd niet bepalend voor "pennymeisje zijn"
Ik ken volwassen mensen die nauwelijks het "pennymeisje-niveau" ontstijgen. Ze willen echter graag voor laten komen dat ze overal verstand van hebben en doen uitspraken die zo idioot zijn dat je van verbazing vergeet te lachen.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:05

_Nadine_ schreef:
:j


Je bent iig eerlijk

Haha!

Daihyo

Berichten: 88041
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:07

Laten we gewoon on-topic blijven Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:47

Haha!
toen ik Evita net had (toen was ik 13), stond ze nog op een landje heel dicht bij mijn huis. aan dat landje lag een fietspad en daartegenover een voetbalveld.

Als ik naar school fietste kwam ik dus altijd daar langs, en dan bracht ik Evita meestal nog wat lekkers voor ik naar school ging. Omdat ik dan mijn "nette kleren" aan had ging ik niet het weiland in en gaf haar over het hek een knuffel & appeltje.

Tja tot ik dus op een ochtend Evita haar appeltje kwam brengen, en er kwam net een meisje aanlopen van ik denk 11/12 jaar. Dat grietje begint dus in een keer

"Hee, HIJ mag niet gevoerd worden hoor!!!"

ik; "oh?? Verward Verward en waarom dan niet?" *begreep er even niks van*

meisje' "nou dan wordt hij te dik... het is mijn pony namelijk!"

ik heb er maar om gelachen en verteld dat het mijn pony was, en dat het toch echt een ZIJ is... vond het wel een hele slimme actie Schijnheilig

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:34

Haha Haha!
Doen ze ook bij mij: Anton staat naast een schooltje en als ik in die wei sta zeggen er altijd een paar kinderen, "he, blijf uit die wei het is mijn pony" Verward
Naja, mochten ze willen, toch Tong uitsteken

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:48

ikke"]
[quote="Gunufje schreef:
bedoelen jullie mij dan?

Mogelijk???
Ik vindt leeftijd niet bepalend voor "pennymeisje zijn"
Ik ken volwassen mensen die nauwelijks het "pennymeisje-niveau" ontstijgen. Ze willen echter graag voor laten komen dat ze overal verstand van hebben en doen uitspraken die zo idioot zijn dat je van verbazing vergeet te lachen.
[/quote]

Bedoel je mij daarmee Haha!???

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 16:48

kimmy"]
[quote="ikke"][quote="Gunufje schreef:
bedoelen jullie mij dan?

Mogelijk???
Ik vindt leeftijd niet bepalend voor "pennymeisje zijn"
Ik ken volwassen mensen die nauwelijks het "pennymeisje-niveau" ontstijgen. Ze willen echter graag voor laten komen dat ze overal verstand van hebben en doen uitspraken die zo idioot zijn dat je van verbazing vergeet te lachen.
[/quote]

Bedoel je mij daarmee Haha!???
[/quote]




neehor Tong uitsteken geintje, ik ben het er mee eens, het heeft niets met leeftijd te maken

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:59

Van de week liep er een 10 jarige meisje mee met de stalhouder, verder komen er niet veel kinderen bij ons op stal. En de stalhouder vind het altijd wel grappig. Hij was aan het voeren en zei bij elk paard wie het was en vertelde er wat over. Kwam hij bij Mabel, en dat meisje begon hard te lachen om de naam. Mijn zadel hing tegenover de stal, en ze maakte een opmerking over een klein zadel, van een shetje zeker. Stalhouder: Nee, dat is van haar (mij aanwijzend) en dat is de eigenaar van mabel
Meisje wist niet waar ze kijken moest, en kwam later nog vertellen dat Mabel een hele mooie naam had en heel mooi was en dat ik een mooi zadel en hoofdstel had, enz enz...
Had niet eens door dat de stalhouder en ik onze lach in stonden te houden Haha!

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:44

hahahahhahaha dat is nog eens wat Haha! Ethelate hahaha

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:55

Alweer zo'n topic Scheve mond

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 08:22

_Nadine_ schreef:
:j


Haha ik zou het gister ook zeggen, maar je was me voor OK dan!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:10


Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:52

Ik zet het op slot Lachen. Penny-uitspraken en acties kunnen in het topic op de huiskamer Lachen.