hoezo arrogant?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

hoezo arrogant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 19:46

Ik ging vanmiddag ff buitenrijden. Ik was alweer op de terugweg en ik kwam langs een huis waar kinderen aan het buiten spelen waren. Vraagt er een klein jochie of ie mn paard mag aaien, natuurlijk mag dat, waarom niet. Hij vroeg waar ik rij enzo en daarna begon ie gelijk een verhaal op te hangen over dat ie wel 3 pony's heeft, en dat ze thuis een gedraineerde buitenbak hebben, een binnenbak (die is bijna klaar), een stapmolen en blablabla. Pff dacht ik al, ene oor in, andere oor uit Haha!. Maar goed, toen vroeg ik ff wat voor een pony hij heeft.... Ja, ik heb een kleine pony waar ik te groot voor ben geworden, en 2 grotere. De ene is heel goed en er is al door iemand op gereden en die heeft al heeeeel veel prijzen gewonnen... En ik heb les van mijn moeder en ook nog van iemand anders. Ik rij ook wedstrijden. Dus ik vragen dressuur/springen? Ja allebei. Ik ben al 3x kampioen geworden met springen, en ik ben heel vaak 1e geworden met dressuur. Nouja, en zo ging het nog wel ff door, pffff. Ik was blij dat ik weg kon... haha


andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 19:54

haha, inderdaad

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 20:26

haha, nee het is wel echt waar, ze hebben wel een binnenbak enzo, ik weet wel waar dat is. Maar dan nog....


andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 21:35

ja, hahahaha. Dan zullen ze een plezier hebben :p

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 13:58

Ik denk dat hij iets van 8/9 jaar is. Ja, ik moest wel lachen ja, ik had ook echt zoiets van; ene oor in, andere oor uit haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, corinec, DDD3, DotBot, Fleuribelle, Karintich, Symke, zippora en 155 bezoekers