Likstenen en Garlic Honey...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 01:09

Ik weet dat ik af en toe (lees: vaak *LOL* ) niet spoor maar ik proef weleens dingen die ik aan mijn paard voer, zoals bijv. likstenen, muesli etc.

Nu heb ik een nieuwe liksteen van Jordens Hippo, Manger mate heet ie, ik heb met appelsmaak. Er moet eigenlijk een houder omheen want paarden schijnen dat ding anders in een paar uur op te hebben. Die houders voorkomt dat ze het meteen stuk bijten enzo. Nu lusten mijn paarden al bijna niets, maar volgens de verkoopster van Jordens Hippo zijn echt alle paarden hier stapelgek op. Ik dat ding vanmiddag mee, bij Jur in de voerbak gelegd. Ze begon druk te likken, ik dus blij. Razinda ook al. Maar even later waren ze allebei niet meer geinteresseerd. Razinda wilde het ding alleen maar slopen. Ik dacht: ik moet toch eens proeven... Dus ik likken aan dat ding... *LOL* Kwijl Lekker..!!!! Ik heb echt een heleboel likjes genomen hahahaha. Ik snap gewoon niet dat die paarden dat ding niet achter elkaar opeten...

Nog zoiets... ook van Jordens Hippo heb ik Garlic Honey, in stroop vorm. Dat is goed voor een heleboel dingen. Ik maak die pot open, en het zag er inderdaad uit als stroop. Ik proeven... Kwijl Kwijl Lekker!!! Ik zou het zo op een boterham kunnen doen, mjammie!! Vingers aflikken Je proeft iets knoflokigs..maar het is super lekker. Dus ik dat met veel geknoei met een lepel over de muesli heen doen... Ik dacht ze weten niet wat ze proeven!! Nou, beide dames haalden hun neus er voor op...!! Verward Uiteindelijk ging het wel aarzelend en mokkend op, maar niet van harte. Ik begrijp paarden niet hoor. Worden er zulke lekkere dingen voor ze gemaakt...vinden ze er niets aan!!

*LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 14:09

Garlic Honey koop je bij jordenshippo, kijk hier: http://www.jordenshippo.nl

Je kan ook een catalogus aanvragen. Ze hebben gigantisch veel supplementen, voer etc.!

Karin wat ontzettend grappig dat hij het opat! *LOL*
Ik heb, toen ik klein was, een jongetje een keer een kattensnoepje laten eten. Zijn moeder kon het alleen niet waarderen haha Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 20:57

Gatver!! *LOL*

Nee dat gaat me toch iets te ver, paardenvoer oke, maar kattenvoer... *LOL*

Doet me denken aan ma Flodder Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 21:13

Jaaaaaaah die voer ik ook!!! Lachen
En die vinden ze lekker!!! Kwijl

Pepermuntolie? Wat doet dat precies? Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben hahahaha *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glenda, Kaatastrof, Ruai, Vagabondo, vilheide en 131 bezoekers