ode aan de mensen die je uithelpen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

ode aan de mensen die je uithelpen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 17:50

hallo!
hebben jullie ook van die lieve mensen die je altijd helpen als je eventjs niet kan? als je paard verzorgt moet worden terwijl jij ziek op de bank ligt?? als je paard gevoerd moet worden maar jij bijvoorbeeld in de file staat Bloos waha..
jullie weten vast wat ik bedoel Schijnheilig
degene die altijd voor je klaar staat.. wat er ook gebeurt!
ode!!!
mijne is juut!!!
op bokt mijndario! OK dan!
thanx!!!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:02

Meestal blijf ik dit zelf doen, anders gooien mijn ouders Mirk los in de bak en voeren hem een broodje ...

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:45

Jep, ik heb supermensen. Als ik niet kan, of het waait een halve storm hoef ik me geen zorgen te maken en wordt mn paardje verzorgt.
Soms krijg ik al een smsje of telefoontje terwijl ik er niet eens om vraag : "hey San, ik heb al uitgemest hoor, had toch niets te doen, Bas en Edje staan in het land, ik haal ze wel weer binnen"

Kortom: Blijf daar maar Haha!

Ik vind dat in de winter heel fijn, meestal als ik thuis kom is het al donker, en als het rotweer is ben ik er niet zo fan van om langs het kanaal te rijden met mn tuf, ik ben dan blij dat ik er zeker van kan zijn dat mn paardje hoe dan ook verzorgt wordt.

Nu valt het wel mee, het is lekker weer en sávonds lang licht dus ik kom dagelijks, maar als ik een keer niet kan of ziek ben, kan ik het 9 van de 10 keer overgeven aan de mensen waar Bas staat.

Nu ik het me zo eens bedenk is het me in al die jaren dat ik er sta nog nooit voor gekomen dat ik iemand anders moest regelen, het is altijd of ik of zij...

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:20

mijn papa springt in als ik ziek ben en doet 's morgens de paardjes voeren./ hij mest zo nu en dan uit Haha!

verder zijn er op de club een paar mensen die je altijd helpen. zo ook de moeder van een vriendin. als ik eens niet kan rijden doordat ik geen vervoer heeft, komt ze mij en amber halen en brengt ons ook weer netjes thuis enz Haha!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:24

Jep, ik heb ook zo iemand! OK dan!
Vorige week door priveomstandigheden niet naar mijn paard kunnen gaan; bel mijn bijrijdster op of zij misschien kon, komt ze daar heeft Quellian hem al gedaan want ze vond het al zo raar dat ik er nog niet was (geweest).......
Paardje buiten gezet, uitgemest, voer klaar gezet.....
En ik kan haar altijd bellen als het me niet uitkomt om te gaan; ideaal!
Thanks Quell!
En verder kan ik altijd mijn bijrijdster bellen; die doet hem ook met vakanties enzo!
Laatst bijgewerkt door NoaC op 18-04-04 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:25

Ben zelf birjrijdster,
Maar Simone bij mij op stal doet t als k niet kan Lachen (als de eigenaaresse zelf oo niet kan Knipoog) en ik voor haar is ideaal !

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 20:05

Super mensen Haha! OK dan!
Doe m'n paard ook eigenlijk altijd zelf, of ik moet zo ziek zijn dat ik echt niet kan of op vakantie zijn ofzo.
Meestal doen 2 stalgenootjes het dan voor mij.
Vanessa (vanes hier op bokt)
Patricia (tiesje hier op bokt)
En als die niet kunnen zijn er altijd nog andere stalgenootjes die het wel willen doen

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 20:57

Super he, als je zo op mensen kan vertrouwen.
Mijn vriendin en ik hebben ook heel veel steun aan elkaar. Lovers
We spreken vaak 's avonds na het eten af om samen de paarden binnen te halen en te voeren, maar het komt ook vaak voor dat ik haar paarden mee voer of zij de mijne... Of ik mest haar stallen een keertje en andersom.
Ik durf het verder aan niemand toe te vertrouwen, heb niet zulke makkelijke pony's... Het enige nadeel dat ik hier aan zie, is dat wij nooit eens samen een dagje weg kunnen gaan, we durven het niet uit handen te geven... Veelste bezorgd om onze paardenbeestjes... Knipoog

identitytje
Berichten: 76
Geregistreerd: 30-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:51

ik kan altijd op me verzorgster rekenen. en als die niet kan heb ik nog een heel lief vriendje waar ik altijd op kan rekenen. behalve rijden daar is hij nog niet zo'n hele goede in. is die wel aan het leren. heerlijk om hem zo te zien stuntelen. gelukkig een goede en snelle leerling!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:05

Michiel ging altijd naar Hofnar toen die een zomer bij ons stond. Hij mestte zelfs het hele weiland voor me uit als ik moest werken oid!
Woensdag krijgen we een paardje en ik weet zeker dat hij bij zal springen als dat nodig is!!

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 08:02

Mijn vriendje helpt mij altijd OK dan!. Voordat ik Jura had was voor hem, alles wat maar met een paard te maken heeft, niets aan. Maar hij wordt steeds gekker op Jura. Haha! Soms kom ik thuis, heeft ie uit zichzelf haar al buiten gedaan en uitgemest. Echt toppie, zo'n vriend. Lovers

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 08:45

Nu we weer op een manege staan hoef ik me vrij weinig zorgen te maken...

Maar vroegah, toen we zelf stallen hadden Knipoog dan was het op "uitmestdag" erg druk. Zelfs oma kwam helpen en die ging dan de boxen weer opstooien enzo Lachen Mijn familie steunt me altijd en staat echt altijd klaar voor ons, met de paarden, met geld, met zorg, boodschapjes, alles waar ze maar mee kunnen helpen! Ze zijn net zo enthousiast en zeggen altijd dat de paarden van ons allemaal zijn. Ik ben daar echt onwijs blij mee en kan niet vaak genoeg zeggen hoeveel in van ze houd en hoe fijn ik het vind dat ze altijd voor ons klaar staan!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:42

Jane, de vrouw waar ik sta en vroegere eigenaresse van Staar. Als ik het niet red door wat dan ook, dan hoef ik me echt geen zorgen te maken en dat is eigenlijk andersom ook zo. Als zij wat heeft doe ik Rob ook. Nee ...zonder Jane zou het af en toe veel moeilijker zijn.

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:56

Mijn ode gaat naar stalgenootje Dicky en naar mijn zusje Kenzo. Ze staan altijd klaar als het moet. En vice versa, we zorgen voor elkaars paarden, en dat gaat prima. Bovendien is het fijn om te weten dat je paard goed achterblijft als je er niet kunt zijn. Lachen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:12

Ja ik heb ook van die lieve vriendinnen die dat willen doen Dus Esmeralda (lunatic) Kim (Joostie), Anja, Leone (leone) en Chantal (Maruschja) en uiteraard mijn bijrijdster Brecht, super bedankt voor al jullie goede zorgen als ik weer eens hoog in de lucht zit Knipoog OK dan!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:46

Ik heb een supervriend die goed voor mijn paardje zorgt als ik niet kan. En als hij ook niet kan dan doet mijn beste vriendin hem . En als zei ook niet kan doet de stal eigenaar hem. Die zet hem al iedere dag buiten en binnen en voert hem , dus de stal uitmesten kan er dan voor een keer ook wel bij Haha! Ode aan mijn vriend, vriendin en de stal waar ik sta !!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 15:20

Ik heb de allerliefste Petra van de hele wereld: NoaC op bokt.