Vals paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 20:20

gijsenkim schreef:
Ik weet niet heel goed wat voor een reacties je wilt met het vertellen van dit verhaal.

Ik zou niet een paard gaan inrijden als ik zwanger ben, dat ten eerste........ en als ik een paard binnenkrijg die me dag een al het licht uit mn ogen wil skuppen, dan bel ik de eigenaar en zeg ik, joh! moet je luisteren, die bok van jou spoort niet........ ik kijk het nog een weekie aan en als dit zo blijft dan kan je m mooi op komen halen! Ik weet wel dat paarden de eerste paar dagen nog wel eens wat onrustig en onzeker kunnen zijn, dus dat voordeel van de twijfel krijgt ie dan nog wel........ maar paarden die op zo een manier niet te vertrouwen zijn krijgen van mij een enkeltje eigenaar of als ik zo een dier gekocht zou hebben een enkeltje hemel


Hier ben ik het helemaal mee eens. Was er zoiezo al niet aan begonnen als ik zwanger was geweest en als ik het niet was geweest en ik zou zo'n paard in moeten rijden en het is na een week nog zo vals zou die ook een enkeltje naar de eigenaar terug krijgen. Dit is gewoon levensgevaarlijk een soort van zelfmoord als je ermee probeert te rijden.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desireeee_x, Hanneke137, jitskenienke, Talishe, Zunzuncito en 39 bezoekers