Vandaag komt de dierenarts voor Hem

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Vandaag komt de dierenarts voor Hem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 13:07

Hij is een tinker van onder de 10 jaar (jong). Ik verzorg hem 1 dag in de week. Hij is echt het liefste paard dat ik ooit heb gekend(velen zullen het daarmee oneens zijn maar die ik *LOL* heb gekend): Hij is verkeers mak als ik weenie hoe doet geen vlieg kwaad rij ong 2 jaar op hem en ben er nog nooit Af gevallen en ook nooit bijna. Maar nu loopt ie sinds 2 weken kreupel!. En het been daar valt niks aan te zien, voelen. Het been is niet warm. In het begin toen hebben de eigenaren met hem gewadeld totdat ie weer goed liep toen ie weer goed liep toen is de eigenaresse er weer op gegaan toen ging alles goed dus ging ze de volgende dag weer meedoen met de les en toen na een tijdje begon ie weer kreupel te lopen. En moesten de eigenaren weer lopen. Ze waren van plan zondag weer te gaan rijden maar dat hebben ze nie gedaan omdat ie nog te kreupel is. Dus komt vandaag dinsdag de dierenarts(In het begin is ie nog nie gekomen omdat ie dan toch niks kan zien enz. en na het stappen wel) maar k knijp em wel Verward Ik hoop maar dat er niks aan de hand is met hem... Huilen Huilen Huilen hebben andere mensen ook deze ervaring gehad ??? wat was de afloop daarvan??? En kan u zich erin vinden dat ze zolang wachtte met de dierenarts te bellen (ikke wel redelijk).

IVM Privacy redenen noem ik geen namen een ga ik niet te veel in op details enz

dit moet ik even weten alvast bedankt voor de reactie's noekie

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:39

ook hoop dat het niks ergs is en snel beter word verzorg hem maar goed