Lekker Drunense duinen weekend gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Lekker Drunense duinen weekend gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 12:58

Van het weekend ben ik samen met een vriendin lekker naar de Drunense duinen geweest. Was voor haar heel wat want ze heeft een paard van 25 en het was voor haar de eerste keer. Met haar paardis alles super gegaan. Zaterdag een rit van 20 km heen en de paarden bij een heel mooie stalling gezet. Een echte aanrader. Ze hebben daar ook een herberg waar je zelf kan overnachten en alles is super stijlvol en heel netjes. Ook grote lichte stallen en gebruik van binnen en buitenbak. Maar daar kwamen wij niet voor Knipoog
Zondag de duinen in geweest. Lekker waaiweer en helemaal droog. Ze baalde wel datze geen jong paard onder d'r kont had omdat het wel erg verleidelijk was om te gaan racen maar we hebben ons netjes gehouden. We hebben alle 4 genoten en na de rit mocht Lois nog even springen daar op stal om wat af te koelen. Hij had nl nog energie zat na de rit omdat we rustigaan gedaan hadden. Vannochtend weer teruggereden en nu weer fijn aan het werk (not). In het najaar gaan we zeker nog een keertje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:23

ow wat gaaf! Ik ben er een keer met de honden geweest en wat een mooie omgeving daar zeg! Ik wil zeker nog een keer te paard daar rondrijden..!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:31

ik heb daar altijd paarden gereden in de buurt,
reed altijd in de drunens duinen !!
lekker is dat he Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:47

Lijkt me ook zo gaaf.
Ik zie hier wel eens foto's staan van dat gebied.
Klinkt in ieder geval heerlijk.......het is zekers voor herhaling vatbaar??

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 16:33

Zeker te weten. Dit weekend gaan we naar Ullicoten met een western groepje en over 2 weken met wat bokkers weer naar de duinen. Jammer dat ik er niet in de buurt woon anders zou ik mijn paard daar stallen ipv in Rijen Knipoog

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:20

hoi,wat fijn om te horen dat het daar zo mooi is,ik ga van 4juni t/m 6 juni een weekend er naar toe!met een vriendin van mij,is het zwaar daar om te rijden?

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 18:24

jaja super is het daar he, ik heb echt geluk dat het paard waar ik op rijd bij een stalling staat aan de rand van de bossen, 5 minuten en ik zie alleen wit zand....een echte aanrader voor iedereen

(het strand is weer ver weg voor mij maar lijkt me wel lekker)

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 18:52

Strand is zeker lekker. Doe ik 1 keer per jaar. Weekje of weekend Renesse. De DD zijn zo zwaar als je het zelf wilt maken. Het zand is zwaar maar de bossen hebben gewone paden en zelfs fietspaden met asfalt. Maar onbeperkt duinstuiven blijft natuurlijk leuk Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:39

en pas maar op dat je niet verdwaald,
na bijna 2 jaar daar hebben rondgehobbeld ken ik aardig wat weggetjes,
maar soms ben ik ook nog eens de weg kwijt.Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 12:08

Oh ja, dat ken ik Schijnheilig
Ik ben er al een keer verdwaald met GPS omdat ik de kaart verkeerd las Bloos!
Van het weekend ging het ookweer bijna verkeerd maar nu had ik Bos en Duin erin geprogrammeerd en zijn we niet verdwaald Haha!