Gister op tv: Neefje van Voltrack

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Gister op tv: Neefje van Voltrack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 14:21

Gister zaten we een documentaire over Russische clowns te kijken (Dokwerk Ned 3). En natuurlijk zitten bij 't Circus ook paarden.
Ze lieten echt van alles zien, en ook de 'oude' paardenclown. Hij ging zijn paardje opzoeken. Ik lag half onderuitgezakt omdat het toch wel laat was (heb weinig geslapen), toen zeiden ze dat het een arabiertje was en dat hij Assouan heette. Ik zat gelijk rechtop. Voltracks opa heet nl Aswan/Assouan en is uit Egypte als cadeau naar Rusland gegaan. Natuurlijk was t niet Aswan zelf, maar ook een kleinzoon. Of te wel: een neef van Voltrack. Beetje ingewikkeld, maar ze leken nog best op elkaar. Ook al is Vol bruin en was dat paardje spierwit. Vooral qua gedrag en t koppie. Hij kon nog allerlei trucjes, maar het leukste trucje vond ik nog wel dat hij opeens zijn stal uitrende Schijnheilig en aan de andere kant van de stal ging feesten. Voltrack doet dat NOOIT Schijnheilig Lachen . Die ontglipt ons ook nog wel eens...
Speciaal voor de TV voerden ze nog een show op. 2 weken later is het baasje overleden. 't Was echt een heel mooi beestje. Ik weet dat ze in Rusland ook veel Drugjes fokken, dus misshcien was t zelfs een broer van Vollie. 't Was iig erg cool om te zien!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 15:38

Ik heb het ook gezien. Heel leuk beestje, die Assouan.
Wel erg sneu dat die man 2 weken later was overleden hoor.
Maar gelukkig had ie zijn paardje nog gezien Lovers

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 18:24

Ik heb het ook gezien,was een erg mooi paardje.
Idd wel sneu dat die man 2 weken daarna was overleden.
Het leek alleen wel tijdens die show dat dat paard de hele tijd een beetje 'boos' op zijn bit te kauwen,een beetje protesteren,of lag dat aan mij?

liefs layla d

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 18:35

Ja, ik heb het ook gezien. Stoer zeg, wat dat paard allemaal deed
idd erg sneu voor die man