verslag meeting dorine

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

verslag meeting dorine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 18:31

gisteravond gebeurde het onverwacht dat paulien nog hier heen kwam omdat ze wel mee wilde naar dorine. vanochtend om 8 uur opgestaan, thee gedronken en toen mijn schoonmoeder de kids kwam halen om 9 uur zijn we dan ook gelijk richting dorine vertrokken. ze woont vlak langs de A12 en ik ook dus het was hier erop en daareraf. kom ik er doodleuk achter dat ik dr adres niet bij me heb. alleen de straatnaam wist ik nog. om 10.15 stond ik dus op iedere deur in dr straat te kijken of ze daar woonde Haha! waarna er mensen naar buiten kwamen die zo lief waren om het voor me op te zoeken in het telefoonboek. dus dorine gebeld dat we in dr straat stonden en of ze even aan het raam wilde gaan staan. we kwamen daar tegelijk aan met katja haar vriendin die met de trailer reed. heel even gekletst en toen op weg naar (ik dacht) doetinchem. daar aangekomen hebben we even vlug naar cerise gekeken en toen bij die gastvrije mensen lekker koffie en thee geleut. dorine was op van de zenuwen omdat ze dus inmiddels had gehoord dat ik een verrassing voor haar had. van peter mocht ik die pas geven net voordat we weer naar huis zouden gaan. Haha! maar goed. binnen dus lekker gekletst (en dat kan ik volgens hun allemaal heel goed Schijnheilig ) en daarna cerise ingeladen. toen weer op wg naar zevenaar nar de nieuwe pensionstal. daar kreeg ze een prachtige hoekstal met een leuk buurman naast haar. ze was gelijk op dr gemak en stond al gelijk van het hooi te eten. ook daar hebben we een bakkie geleut en het gezellig over slachtkalkoenen gehad Haha! toen cerise lekker rustig in de box stond zijn we naar dorines huis gegaan en daar wachtte een verrassing. namens vele bokkers mocht ik haar dan eindelijk het pakket overhandigen wat we met zijn allen bijelkaar gespaard hadden. ik zal even opnoemen wat er allemaal in zat:
compleet gevulde poetskoffer, harde en zachte borstel, rosborstel ,plastick puntjesborstel, hoevenkrabber ,poetsblok ,kieffer shampoo, hoefolie plus kwast ,wormenkuur van equvalan. verder een aantal goede zwarte bandages, een longeerzweep, en een prachtig lederen halster met vlechtwerk en een bijbehoren zwart touw met speciale verdikkingen in het touw zodat hij niet door je handen kan glijden en een elastische werking heeft. verder de hengstenkalender van 2002. pfff zit nu te denken of dit het was, ik denk het wel en anders vult dorine het zelf nog wel aan. ze was totaal vrbluft van wat we allemaal bij elkaar hadden gekregen en wist niets uit te brengen. (ach dat praten kun je wel aan mij overlaten vind zij Haha! ) na een zwaar dagje van spanning voor dorine hebben we ze naar bed gestuurd voor een tukkie en zijn wij op weg naar huis nog ff wezen maccen. om 1700 uur was ik thuis en paulien heeft fotos dus die zien jullie we verschijnen. het was een hele leuke dag, ik vind haar paard hardstikke mooi en dr koppie helemaal. echt een mooi fijn koppie met klein deukje. en het is een schat van een paard want voor haar was ook alles nieuw maar ze loopt zo achter je aan en is heel braaf geweest. dorine je bent een kanjer en veel plezier met cerise en je spullen namens de bokkers en mij.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:38

Ik heb ook verslag gedaan, bij Verslag van de Dag Haha! .
Voor mij was het namelijk niet een 'gewone' meeting.
Voor mij was het 'van de ene verbazing in de andere vallen'.
En toen Paulien vlak voor vertrek zei:
"Ja we moeten echt gaan, Dorine je bent écht moe, ik zie het aan je ogen."
Toen dacht ik:
Haha Paulien. Betrapt. De hele dag laat je Lonneke ratelen, knik je af en toe instemmend ja of nee, en geef je af en toe antwoord op een vraagje.
Ondertussen niet veel praten.
Maar met die ene zin zei je meer dan je in 1 dag had kunnen zeggen:
"Ik zie het aan je ogen."
Paulien is iemand die kijkt en dan pas praat.
Iemand die niet zomaar even haar hoofd jouw kant opdraait. Welnee.
Paulien is iemand die observeert...
Dat soort mensen, observeerders, kunnen soms veel dingen te weten komen. Dingen die nog niet eens gezegd zijn...
Maar vandaar dat ze zo goed kan fotograferen! Wedden dat ze zelfs mij nog een beetje redelijk in beeld heeft gekregen?
Ik vrees het ergste wat mijn uiterlijk betreft, en ik kijk soms ook zo serieus, maar geloof me, dat komt door Lonneke.
Ik maakte me grote zorgen om haar stembanden *LOL* ...
Thanks guys! We'll meet again!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:53

Nou Meid het was toch zo je oogjes stonden zowat al te slapen in de gang.

Maar we meeten zeker gauw.

Ga zo de foto van digitale halen en dan Orri effe lief mailen of zij ze hier bij wil zetten.

Je weet het he Dorine, je bent sterk maar als je hulp nodig hebt weet je me te vinden.

Trouwens ben altijd best wel stil hoor, ben niet zo ratelband als Lonneke is hoor ho ho ho Pling

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 21:50

bij de volgende meetings doe ik plakband op mijn mond ok?? wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik klets heeeeeeelemaaaaaal niet veel Huilen Knipoog Schijnheilig

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 11:58

Hahahaha, weet je wat Lon, dan kom ik gezellig mee...
kletsen we voor 2, euh wat zeg ik, 4 Knipoog
En het was nog even zoeken om de foto's uit mijn e-mail te halen,
Paulien had ze als embedded verstuurd ipv attachments.
Gelukkig kon ik ze terugvinden in de embedded folder Lachen
Volgens mij heeft zelfs het weer even gewacht!
Als het zo wit was als nu had het niet veilig geweest om te rijden met trailer, zelfs de storm die een dag ervoor woedde was geen spoor van terug te vinden!