Hij blijft me verbazen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Hij blijft me verbazen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 21:04

Azaro, het paardje wat ik op proef ga nemen, blijft me echt verbazen.
Hij word in juni 4 jaar, is nu een goeie twee weken aan het werk nadat hij 4 maanden niets heeft gedaan.

Had niet echt zin vandaag om te rijden omdat Camble nog maar dinsdag verkocht is, en dan voel ik me zo schuldig..
Maar als die stalgenoot er is die me altijd helpt, heb ik geen keuze..
Ik MOET dan rijden Haha!
Goed we gaan richting weide, komt meneer daar echt in een drafje naar het hek gelopen. Ik zei al meteen: hij heeft zin Lachen
Wat kuisen en opzadelen en eerst ging mijn stalgenoot er nog eens op en ondertussen ging ik zijn paard dan opzadelen.

Na tien minuten mocht ik er dan op, hij ging met zijn paard een wandeling doen dus hij heeft het niet kunnen aanschouwen Haha!
In stap zakte hij al mooi en woensdag in de les zei mijn instructrice nog dat hij zijn achterhand er goed onderzitten heeft.
Dan ging ik draven en meneer liep zo lekker..
Mijn oude instructuur had ook les toen en ze zaten zo te kijken, is dat het paard van 2 weken geleden? Pling

Hij pakt alles goed op en heeft het meteen door.
Camble liep na 9 maanden alleen in stap nageefelijk. De draf was gewoon rampzalig, achterhand er niet onder, echt de slak uithangen..
Toen kwam mijn stalgenoot van wandeling terug en ik vertelde hoe het was gegaan, mocht ik natuurlijk een demonstratie geven Lachen

Ik ben op een manier echt blij omdat ik na 9 maanden worstelen met Camble nog niet fatsoenlijk kon rijden met haar en met deze jongen rijd ik 2 weken en meneer doet het super en blijft braaf..
Hopelijk dat hij zo braaf blijft, dan krijgt hij een goeie kans om te blijven na de proefperiode Knipoog

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:15

wat leuk dat het nu wel goed gaat Haha!
veel plezier verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:23

Dot is dan wel een goedmakertje of niet soms? Ik denk dat het ook veel beter is voor je vertrouwen..!

Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 10:44

Ja hij maakt het idd goed..
Met springen hetzelfde, leg je er een tonnetje onder. Dag 1 was hij er bang van, dag 2 springt hij niets liever dan die tonnetjes Haha!