Weer gereden en wervelstorm

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Weer gereden en wervelstorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 20:04

Vandaag heb ik Imker, na goed anderhalve week, weer eens gereden.
Meneer had andere dingen aan zijn hoofd als rijden, nl. gras, gras en nog eens gras en had dus geen zin... Resultaat was een Imker in de staak Boos! " Huppel, vrouwtje, ik huppel, dadelijk ga ik de lucht in" .
Dat mocht niet van mij (ik ben een vreselijke baas Knipoog ) en paps die zat te kijken kreeg opdracht een takje van een boom af te halen, zodat ik Imker even kon laten zien dat iets eetbaars ook nog ergens anders voor kan dienen Bloos! .
Imker begreep de boodschap al snel en heeft daarna niet echt vervelend meer gedaan. Morgen is hij dan ook als 1e aan de beurt om half 9, eens kijken of hij dan ook nog zo goed wakker is Knipoog .

Daarna ben ik naar mijn vriendin gegaan, zij ging rijden en ik even toeschouwer spelen. Het ging allemaal heel redelijk, totdat daar die wervelstorm aankwam. Hij begon heel grappig, een paar honderd meter verderop op een akker die pas geploegd was, maar hij werd al snel wat groter en kwam langzaam recht op ons af.
Ik zei nog iets van Goh, hij komt nu wel heel dichtbij, en voordat we het wisten, ging hij de sloot door en kwam bij C de bak binnen (netjes recht, dat wel Haha! ). Mijn vriendin kon niets anders dan vlug van haar paard te springen en toen zaten we er middenin. Inmiddels zat er flink wat zand in de lucht en ook bladeren. Haar paard steigerde en trok zich los en de paarden die in de wei stonden, waren ook flink aan het stuiteren. De wervelstorm verdween over de loods en heeft daar mijn fiets nog omgegooid, daarna waren we hem kwijt...
Net onder de douche viste ik nóg het zand uit mijn oren. Bloos!

Toos paardloos



Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 08:29

Op TV vind ik ze ook altijd heel mooi om te zien, maar om er nu eens middenin te staan, dat was toch iets minder.

Vanmorgen had ik Imker al om half 8 gereden. Ik denk dat hij nog niet helemaal wakker was, want vandaag was hij toch heel wat braver als gisteren. Haha!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 18:34

klaske schreef:
in amerika en canada heet zoiets een dustdevil... omdat ie niets meer doet dan een beetje zand omhoog zwiepen.. ik heb er ook wel eens in een gestaan.. pfff best scary af en toe.. blij dat we niet van die groten hier hebben.. zie je al een F5 op je af komen?? Haha!:D


F5's zijn zelfs op TV erg beangstigend, die hoef ik niet zomaar tegen het lijf te lopen.
Nee, deze wervelwind deed gelukkig niets meer als het opwaaien en omhoogkurkentrekken van zand, bladeren en wat kleine takjes. Maar dat was toch genoeg om de hele veestapel bij mijn vriendin goed te laten schrikken.

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Cas10, cindyy_1993, Coalizione, Googlebot, Josien_, journee, Mark0919, sterregoud, xdesix en 40 bezoekers