Hoezo "Anky"-pads?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Billy

Berichten: 20690
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:23

Mietje schreef:

laat ze dat gebit es aan bonfire terug geven

Dat vind ik wel zo'n respectloze poedersuiker. Alsof zij zichzelf gemaakt heeft.
Wat zeggen ze van jouw hoofd?Heb jij flaporen of een grote neus? Sproeten moedervlekken of een scheve tand?
Daar kan ik ook wel wat op bedenken hoor, helemaal niet zo moeilijk Misselijk

On-topic:
Ikm vond ze niet prettig, mijn paard zweette er veel onder, en ze trokken bij hem strak over de schoft. Ik zal ze dus niet aanschaffen. Wel met spijt trouwens, want ik vind ze wel erg mooi van uitvoering en kwaliteit

Goedgekeurd onderschrift :)



Billy

Berichten: 20690
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:55

Ik heb die opmerking altijd idioot gevonden.
Ik heb hem ook niet als onderschrift gezien, anders had ik er zeker op gereageerd

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20690
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:15

Odin schreef:
Dat straktrekken op de schoft kun je heel gemakkelijk voorkomen door de voorkant van het pad in de kamer te trekken en dan pas aan te singelen.

Dat doe ik met elk dekje, dus dat had ik ook met die Ankypad gedaan. Hij trok onder het rijden alsnog strak over de schoft

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20690
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:03

LiSSy schreef:
billy: is die anky pads zit geen geode pasvorm... als je ze in de kamer trekt gaan ze onder het zadel plooien (= niet fijn voor je paard) of ze zakken terug en trekken op de schoft (= niet fijn voor je paard)

Dat plooien had ik geen last van
De rest heb ik net uitgebreid verteld.
Dus eerlijk gezegd snap ik je reactie niet helemaal Verward

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20690
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:37

Juut"]
[quote="Billy"]
Ikm vond ze niet prettig, mijn paard zweette er veel onder, en ze trokken bij hem strak over de schoft. Ik zal ze dus niet aanschaffen. Wel met spijt trouwens, want ik vind ze wel erg mooi van uitvoering en kwaliteit
[/quote]
Heb je eraan gedacht het pad bij de schoft goed omhoog in de zadelkamer te trekken? Anders krijg je idd dat het op de schoft gaat drukken.
Zelf rijdt ik met een neopreen pad, die moet ik ook altijd goed optrekken omdat het anders drukplekken geeft.
[/quote]

[quote="Billy"]
[quote="Odin schreef:
Dat straktrekken op de schoft kun je heel gemakkelijk voorkomen door de voorkant van het pad in de kamer te trekken en dan pas aan te singelen.

Dat doe ik met elk dekje, dus dat had ik ook met die Ankypad gedaan. Hij trok onder het rijden alsnog strak over de schoft
[/quote]

Lezen

Goedgekeurd onderschrift :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, chanelle14, denisesilver, Indy_Mouse_9, IngeK, J30d, Kloesje, Nef1985, overzee2, pluklief, Selina, sterregoud, Talishe, tienus63 en 31 bezoekers