Jantina is heppie, want op 12 januari....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Jantina is heppie, want op 12 januari....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 18:35

Heeft ze voor het eerst sinds iets van 9 jaar weer rijles. Dressuurles, zaterdagochtend om 10 uur, 1x in de twee weken.
Ik vind het zoooo spannend!
Ik ben heel benieuwd, het wordt vast een drama. Ik rijd al jaren voor mezelf op Isolda en nu moet ik me weer naar de regels aanpassen.
Ik ben benieuwd wat er nog van mijn zit over is. Ik krijg het vast hard te verduren.....
Maar ik heb er zin in! Ik ben zo nieuwsgierig hoe Isolda zich gaat gedragen in de binnenbak! Het is voor haar ook alweer een aantal jaar geleden dat ze daar was. Apen en Beren in iedere hoek van de bak denk ik *LOL*

Ik heb afgelopen weken veel mensen gevraagd naar een trailer, was best moeilijk om eentje te lenen, maar dat is geregeld. Mijn vaders nieuwe auto is er, dus dat probleem is ook uit de weg.
Ik heb geinformeerd naar het meisje wat les geeft, of het iets is. Ze rijd twee paarden, eentje in Z1 en de andere een klasse hoger. (Z2 of ZZ Verward )
Ze krijgt zelf ook les van weer iemand anders, de naam werd wel genoemd, maar zei me niets. Iemand die goed meedoet in de wedstrijden geloof ik.
De mensen die bij haar in de les rijden lijken allemaal goed vooruit te gaan.
Eerst 4 lessen proberen. Daarna beslis ik of ik er nog 10 lessen achteraan neem.
Brrrr.... Ik zit te hyperen achter de computer bij de gedachte alleen al. Ik met Isolda onderweg in een trailer, naar een binnenbak, waar ik dan ook nog eens les ga krijgen. Ik ben zo opgewonden, ik zit al te fantaseren of ik nog eens een wedstrijdje zal rijden.... Dromen Dromen

kilancatje
Berichten: 360
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 18:44

suc 6

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 18:49

Spannend!! Het zal vast even wennen (afzien Haha! ) zijn in het begin, aangezien je, wat jezelf zei, voor jezelf hebt gereden. Maar les hebben is echt heel fijn, je merkt hoe jezelf vooruit gaat en hoe je paard ervan opknapt, en dat is gewoon een super gevoel!
Het gaat vast helemaal goedkomen! Knipoog Over je zit hoef je trouwens niet in te zitten, het zal best meevallen en van buitenrijden en door duinen en strand is mijn zit juist heel stabiel geworden en rustig, dus wie weet staat jou instructrice wel te kijken!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:02

OOOOOOO, dat moet vast wel lukken joh!
Je rijd gewoon hoe je lekker vind, en misschien is het wel nodig dat je ff een paar lesjes neemt, misschien rijd Isolda wel ineens beter, als je bv. andere hulpen leert Vingers aflikken
Veel succes!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:26

Oh, ik geloof niet dat ik daar in de buurt wil zijn Haha! straks is het besmettelijk! Tong uitsteken

Klinkt wel goed! En het zal best meevallen hoor. Het ligt ook wel een beetje aan de manier van lesgeven, maar mijn instructeur vindt het allemaal niet zo belangrijk, als ik en Joop er maar lol in hebben. Dat dat af en toe toch wel op redelijk niveau is, da's een ander ding. Succes alvast!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:27

wow jantje!! Dat is toch super!! Niet zenuwachtig worden hoor, niemand bedoelt het verkeerd en als het goed is wil zij dat jij nog beter leert rijden!!

Succes!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 22:19

heeeeey dat is wel heel erg gaaf wedden dat het goed gaat!
ach dan heb je straks weer wat dingen om op vooruit te borduren toch?
pas maar op straks vraagt Eduard nog of je niet met Expiriment wil gaan starten Party!!