Penny achtig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:46

Scheve mond ik heb eerder nog nooit gehoord van pennymeisjes Lachen tot ik een kennismaking had met de mentor van mijn volgenden school die begon er over ik moest wel lachen Haha! en ik ben het er mee eens dat de meeste mensen zo zijn begonnen haha Bloos ik ook! maar goed owja en *LOL* kimmy ik kan het ook nie laten om die bianca boekjes en de pennys weg te doen zonde want het is altijd leuk om die spectaculaire verhalen trug te lezen OK dan! Haha! Knipoog Rock-on, dudes! Rolleyes

It`s an endless fantasy, which will never be real.


laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:54

Haha! ja dat vind ik wel amethyst ik vind het ook sneu voor haar duss bij deze misser je bent een penny meisje Clown OK dan! gefeliciteerd

It`s an endless fantasy, which will never be real.

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:17

ik vind het begrip penny meisjes op zich wel leuk Haha! en ik moet zeggen dat ik ook om die meisjes die zeggen dat ze op de wildste manage paarden rijden moet ik wel lachen ik vind die verhalen altijd wel leuk om te horen enzow. en tuurlijk je houd altijd grietjes die denken dat ze beter zijn en over al al zowwww veel ervaring in hebben maarja. ik denk ook niet dat het een belediging is om een penny meisje te zijn want de meeste meisjes die de penny lezen zijn juist zo lief en onschuldig al hou je er altijd wel wat krengetjes tussen

It`s an endless fantasy, which will never be real.

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:25

pharagirlke schreef:
ik denk dat in elke soort van 'groep' wel een paar krengetjes zitte, zowel bij de pennys als bij de 'normale' mensen



das waar hahah Haha! OK dan!

It`s an endless fantasy, which will never be real.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JorineV, Tinkermuts en 136 bezoekers