Nieuwe aanwinst!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Nieuwe aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:34

Wij hebben nu 3 echte kriel cochins kippetjes rondhuppelen en eentje is nu ontzettend broeds dat we op zoek waren naar eitjes. Nergens te vinden natuurlijk nu heeft iemand uit terheyden een Kriel cochin hen en haan dus die gaan we morgen ophalen..
Maar hier alvast een opwarmertje!!
Afbeelding

Leukerdjes he? Nu hoop ik dat die haan snel op de broeds kip springt en dan krijgen we sinds lange tijd weer kuikentjes!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:30

ik ben ook maar een *ach-kijk-schattige-kippen-die-wil-ik mens* het zijn dus kleintjes, en ze hebben veertjes aan de poten en zijn erg tam! En ze leggen van die kleine mini-eitjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:36

We hebben ze vandaag opgehaald!..ze zitten nu in het hok te om ff te wennen..
De mensen van wie we ze hadden hadden ook nog bevruchtte eitjes dus die hebben we ook meegenomen omdat we een heel erg broedse kip hebben..dus nu zijn alle kipjes weer tevree en hebben wij weer meer eitjes..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:51

ik heb een idee Mikkie! We gaan een klaagclub oprichten..!

ze zijn klein..denk de helft van een gewone kip..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:53

BeNGeL schreef:
gave kippen Lachen

zijn dit niet die soort kippen die je de hele dag achter na kunnen lopen als je niet oppast met het tamme van die beesten ?


Uhm??
Zodra ze me zien lopen denken dat ze eten krijgen..maar dat denken alle beesten hier..! Maar als je gewoon in de tuin zit springen ze ook op je schoot..
Ze zijn echt kewl!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, midori en 103 bezoekers