ANKY spulletjes kopen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

ANKY spulletjes kopen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 17:27

vandaag ben ik naar de paarden winkel bij ons in de buurt geweest omdat ik wat nieuwe spulletjes nodig had. vooral voor mezelf. Ik wilde een nieuwe jas en een trui ofzo.

toen ik in de winkel kwam viel mijn oog eigenlijk meteen op een hele mooie ANKY jas met uitritsbare mouwen. een donkerbruine met een goudachtige binnenkant. een kort modelletje. ik vond de as wel erg mooi maar ik vond dat ook de bodywarmer mooi moest staan omdat ik het te veel geld vind om er alleen van de winter mee te kunnen rijden. stond mooi. dus.... meenemen. ook hadden ze truien en ondertruitjes van anky die precies bij de jas pasten dus heb ik ook een hel mooie sweater met een rits erin gekocht en een hele warme ondertrui. Ook wilde ik nog een mooie sjaal want een rode is niet echt mooi bij al dat bruin. ook en mooie zwarte ANKY sjaal. zo'n lusje waar je hem doorheen moet halen, is eigenlijk ook wel makkelijk.

nou mijn portemenai (???) weer leeg maar ik ben wel heel gelukkig!! als er weer een nieuwe collectie binnekomt ben ik weer van de partij!! gelukkig vertelde ze in de ruiterwinkel dat er gelukkig een levertijd is van tussen de 8 en de 12 weken. dus dat is wel lief voor mijn portemenai (???)

groetjes [naam]