Sneeuw is...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Sneeuw is...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 21:07

LACHEN... Vooral met 3 zotten zoals die van ons. Eerst Joop naar buiten, die rolt toch niet, loopt een mini rondje en wil dan weer naar binnen. Snel uitgemest en toen Voltrack zonder jas. Hij was heel opgewonden ('t is wit, tis eng, ookal lag t er eergister ook!) maar t viel heel erg mee, hij wilde niet eens een rondje rennen... Hij ging op een gegeven moment wel liggen, maar sprong weer op, want sneeuw is koud!
Daarna jaloerse Kuul d'r uut... Zonder jas, want meestal gaat hij direct in de sneeuw liggen rollen. Hij liep de hele tijd het perfecte plekje te zoeken, neus aan de grond en t leek net of hij elk moment kon instorten. Op een gegeven moment had hij z'n plekje gevonden. Heerlijk kreunend ging hij rollen hoor. Alleen was omrollen toch iets te moeilijk vandaag. Vervolgens ging mijn zusje met m voetballen (hij is t enige paard die gek is op alles wat 'bal' heet). Dus hij liep de hele tijd met die bal in zn mond en liet niet meer los. Hele kletsverhalen heb ik aangehoord (mijn zusje als sportverslaggeefster). Op een gegeven moment mocht hij weer naar binnen, dus ik pakte z'n halster beet, en hij die bal maar vasthouden. Pas toen hij doorhad dat ik geen spelletje speelde liet hij de bal zo vallen... Gek beest!
Daarna Joop nog even naar buiten zonder jurk, maar dat vond hij toch niet zo leuk. Ipv rollen ofzo ging hij bij het hek met zijn halstertouw staan spelen. Toen ze allemaal weer binnen waren moest ik gauw gaan werken. Dan is sneeuw opeens niet zo leuk, wat een derrie zeg, en dat op m'n fietsie!
Morgen hopelijk minder sneeuw, want dan kan ik tenminste weer lekker rijden met Joop... Denk ook niet dat hij de sneeuw maar 1 sec zal missen... 't Is nl net z'n baasje: ZOMER... *LOL* Party!!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 11:44

haha wat een komisch verhaal met die bal zeg! Party!!

liefs layla d

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:53

Hahah idd erg grappig dat je paard met een bal speelt!