dit is helemaal niet leuk(lezen)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

dit is helemaal niet leuk(lezen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 09:30

Ik heb dus samen met mij vriendinnen een verzorgpaard maywood.Ze is een merrie van 24 jaar.
Ze hadden daar een hond anka.Ik vroeg dus onder het poetsen maar waar is anka dan eigenlijk,want we hadden anka helemaal niet gezien.Ze zij toen dat anka dood was en dat ze pas 7 was.Ze vertelde het verhaal.Anka was altijd dol op kinderen en ging naar ze toe sprong omhoog kwispelde en likte maar toen kwam dus de dag dat anka raar deed de kinderen hadden anka gezien en vonden het niet eng.De kinderen liepen langs de auto de voorste werd gegrepen door anka het kind viel voorover gelukkig met de muts erbij en anka beet het kind in de voorhoofd.Ze zijn toen zo geschokken.Het kind kwam er goed vanaf maar anka niet.Ze waren boos op anka maar wisten niet wat anka had.Ze hadden erover nagedacht om een hok voor haar te maken maar dat deden ze niet anka was gewent om buiten te leven zonder in een hok te zitten.Ze hebben anka dus laten afmaken.Ik mis hara erg maar de baasjes ook. Verdrietig
Ik weet niet wat jullie er van vinden maar zeg maar wat je er van vind met ene bericht.

Groeten *LOL* lovelygirly Party!!
anka ik mis je en je blijft altijd bij me in een deel van me hart. Verdrietig Party!!


lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 09:44

ja dat klopt en bedankt.
heel veel mensen zouden hara missen

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 10:53

natuurlijk ookeej het is niet mijn hond maar ik verzorg er al zolang dat ik de dieren helemaal niet mmeer kwijt kan en je hebt zoveel mooie herineringen maar ik mis haaar heeel erg

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 16:00

ikke heb er een paar ik weet niet maar hele lieve maar ik vind het ok zielig als de beesten van jullie moeten orden ingeslapen ik heb medeleide met jullie.
Jullie ook sterkte en allemaal bedankt.

Groeten: Haha! lovelygirly Haha!

Party!! Afschijt nemen bestaat niet je houd de mooie herinegeringen altijd vast Party!!

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 16:41

allemaal heel erg bedankt ze wisten niet wad ze had
en ik wete het nog steeds niet en un vinden het zonder een hond op het erf niet fijn maar straks kopen ze er 1 die alleen maar bijt en dan moet die ook worden ingeslapen

Groeten lovelygirly


lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 17:41

hartstikke bedankt allemaal maar misschien was het ook het beste


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, _RobinA_, Articuno, Balou_k, Contemplate, dollyspikkel, herous, Ineke2, Ladyson, Milow2018, Miran, rocky_1995, Slagroomsoes, WendyKtH en 97 bezoekers