Update: Paard kreupel, dus mooi geen wedstrijd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Update: Paard kreupel, dus mooi geen wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 14:28

Bah, kom ik maandagochtend om 4 uur terug uit Veendam, is mijn paard kreupel. Toch eerst even gestapt om te kijken of het geen stijfheid was, maar nee hoor. Ik heb hem toen maar afgespoten en ingesmeerd met coolinggel en ingebandageerd. Gister was het nog even erg, Imker wilde niet meer op zijn linkervoorbeen staan. Stalarrest dus. Imker pissig, want die wilde naar buiten....
Vandaag kon ik het niet meer aanzien en heb de DA maar gebeld. Die was er na een uurtje al en nu blijkt dat Imker een beginnende ontsteking in zijn hoef heeft. (is in iets getrapt toen ik er niet was). Nu moet ik 2x per dag Imker in de soda zetten met zijn zere voetje en een klein beetje stappen op het harde. Als het over twee dagen niet over is, moet de smid komen. Ik baal echt heeeeeel erg, want zaterdag hadden we eigenlijk wedstrijd en hij liep net zo lekker. Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Imker op 27-12-01 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 14:42

lekker poedersuiker......
hopen dat hij snel beter wordt!!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 15:01

dat is wel poedersuiker ja!
hopen dat hte over 2 dagen beter gaat.
en wel jammer van die wadstrijd maar ja kan gebeuren

smirrnof
Berichten: 7
Geregistreerd: 26-12-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 16:02

Ha imkertje
Hier jou mede lesneemster op de fries. Klote zeg, Huilen ,daar ben je weer een tijdje zoet mee, ik hoop dat het snel beter gaat en ik hoop dat je toch nog een fijne kerst hebt (het sneeuwt nu!!), en ik hoop dat als de lessen weer beginnen je paardje weer op de been is. Geef m een extra knuffel en beterschap ermee
Groetjes van mij en Rico t fries(je)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 21:19

Even een udatetje over Imker. Vandaag heb ik de DA en de smid gebeld. Ik vroeg de DA of Imker geen pijnstillers kon krijgen, want hij wilde helemaal niet meer op zijn zere been staan. Zegt 'ie: Oja, dat was ik gisteren helemaal vergeten. Wat een oliebol zeg!
Nou, toen kwam om 17:30 uur de smid. Hij even gevoeld en met de visiteertang gehaffeld, blijkt Imker dus een kneuzing aan de binnenkant van zijn straal te hebben. (vorige week was zijn ijzer er ineens af. Na 1 dag gevonden in zijn stal, zo krom als een hoepel). Dat ene uiteinde van zijn ijzer heeft zijn straal en zijn hoefmechanisme gekneusd.
Gelukkig geen hoefzweer of ontsteking..... PFOE, een pak van mijn hart. Nu heeft hij dus pijnstillers, soda en een baasje wat hem extra vertroeteld. Hopelijk is hij volgende week weer beter Lachen