Jumping Mechelen???!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Jumping Mechelen???!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 19:47

Hallo!!

Wie gaat er hier allemaal naar Jumping Mechelen (België)????

Ik in ieder geval wel, als groom voor Grant Wilson...

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 21:11

Ik ben gisteren al geweest, maar ik zal waarschijnlijk morgen nog gaan en zaterdag voor de 'superfinale'.

Ik zal eens extra kijken of het paard of de paarden van Grant Wilson goed geborsteld zijn Knipoog .

Gisteren ben ik vor het einde van de avondwedstrijd vertrokken en nu weet ik nog altijd niet of Ludo Phillipaerts nu gewonnen is of niet Verward .

Voor de rest heb ik geisteren de shetlandertjesrace geizen (echt grappig en schattig) en "paard van het jaar", Parco in het bijzijn van het (afgedankte) paard van het jaar ervoor, Otterongo.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 21:12

O, ja en het mennen, vierspanrijden. Echt indrukwekkend. *LOL* Zeker als je aan de staanplaatsen gaat staan, dan hoor je de paarden snuiven Haha! en de airco als je gezicht, door de snelheid *LOL* .

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 22:33

Tuurlijk zijn ze goed gepoetst (altijd als het door mij gebeurd natuurlijk!!) *LOL* Haha! Party!!
De paardjes heten:
-Onousco B (van Jokinal de Bornival) is heel groot en very beautiful!
-Rapit van de Burght (van Landaris)
-Radieux (van Heartbreaker) is een hengst en springt normaal super!
Kijk nog maar of je ze ziet, ik ben er denk ik zaterdag en zondag!

xxxSanne

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 11:12

Zijn het allemaal springpaarden?
Ik zal er extra op letten Lachen en de catalogus op voorhand al eens doornemen om te kijken wanneer die paaden komen Lachen

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 18:43

Ja allemaal springpaarden

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 22:54

Oh, vandaag moet Radieux gesprongen hebben (stond op de startlijst), maar ik was toen nar de dressuur aan't kijken Scheve mond (en ja, Anky heeft gewonnen Tong uitsteken ). Anky heeft trouwens ook een clinic gegeven en Tinneke Bartels een heuse fakkelshow *LOL* .

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 14:53

Het kotm vanavond (zaterdag) om half 10 op eurosport.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 20:12

Thanx, k wist nie dat t op eurosport kwam! *LOL*

Ze hebben alleen niet zo goed gereden, Onousco had geloof ik elke keer net een paar tijdfouten Verdrietig . Radieux weet ik niet (nix van gehoord en ik ben vandaag niet geweest) En Rapit had 3 balken ofzo??? Normaal springt ie stikgoed...en nu niet...ach ja je kunt niet altijd geluk hebben! Party!! Morgen ga ik misschien ook niet meer, omdat ze er alle3 uitliggen Verdrietig Wel jammer, maar misschien wel beter voor de paarden, want ze zijn er al vanaf 2e kerstdag en ze moeten zaterdag ook alweer op jumping...Het leven van een sportpaard is zwaar...arme diertjes!!

Drezz
Berichten: 7
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 14:21

Tinne,

ik woon vlakbij Mechelen en was er natuurlijk bij als Grant moest springen. Maar ik dacht wel dat hij een foutloos parcours gereden heeft met zijn Heartbreaker in de Lugano Cup. Ja toch?
Vandaag (zondag) wordt de finale gereden. Spijtig genoeg zal ik er vandaag niet bij zijn.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 15:19

Ja ik weet het, er was niemand die mij iets vertelde dat er goed was gereden, dus ik nam maar aan dat hij slecht gereden had. Maar hij had eigenlijk wel goed gereden, want met Onousco (de Jokinal) was hij 1e en 3e en met Radieux (de Heartbreaker) was hij 2e en met Rapit (de Landaris) was hij 6e!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 18:38

Haha, dat doen we niet na Knipoog