Zonder zadel getuft en VD geoefend :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Zonder zadel getuft en VD geoefend :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 19:48

Gister kwam ik thuis van een weekendje logeren bij Elisa (Goldie) en toen liep Leo net aan de longe. Zonder zadel, even lekker vrij Lachen
Toen ze klaar was vroeg m'n moeder of ik er nog even op wilde, en daar zei ik natuurlijk geen nee tegen Knipoog Haha!
Dus bos manen gepakt en erop Cool Ze was lekker glad nu ze al een groot deel van haar vacht kwijt is, en dat gras onder haar voeten was zeeeeer verleidelijk Bloos Mevrouw was dus aardig druk, en begon héérlijk te stuiteren naast m'n moeder Haha! Daar krijg ik dus zo'n slappe lach van; was net een slordige passage Tong uitsteken Was wel weer redelijk blij dat ik weer op de grond stond, op zo'n stuiterende glibben zonder zadel of hoofdstel...... Knipoog

Vanavond ging ik even wat basis oefenen van vrijheidsdressuur. Ook na het borstelen een Friendly Game gedaan, waardoor ik weer uiterst trots was op m'n kleine; ze vind echt alles goed, waar ik 'r ook aanraak Lovers Het beviel haar wel, dat geaai Tong uitsteken
Toen uiteindelijk nog 'blijf' en 'terug' geoefend. Terug kon ze al, en ging vanavond ook weer iets beter, nog meer reden dus om blij te zijn *LOL* Blijven heeft ze nogal moeite mee; ze gaat veel luever met me mee. Uiteindelijk, na een kwartiertje oefenen al, kon ik helemaal door de boxdeur, en de tussendeur naar de schuur gaan zonder dat ze een stap verzette. Wel heeeeel nieuwsgierig kijken waar ik gebleven was natuurlijk, maarja, dat is Leo Haha!
Toen vond ik het wel weer mooi en heb nog even de Friendly Game gedaan Lachen

Dat was weer even de Leo-update, ben nog steeds supertrots op 'r Lovers

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:56

Heel fijn dat het 'beleren' zo goed gaat. En een keertje hobbelen is ook heel leuk Haha! (volgende keer wel foto's daarvan maken he Knipoog.
Leuk dat je d'r ook VD gaat leren!

Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 20:02

Oh ja sorry Corel, maar ik heb er nu al 6 keer opgezeten en nog nooit foto's gemaakt Bloos!
Ik schaam mij diep Nagelbijten / Gniffelen