Daar gaat je toekomst!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Daar gaat je toekomst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 16:39

Nou ik kreeg dus gisteren wel heel erg fijn nieuws te horen!
Ik zal eerst even bij het begin beginnen. Toen ik nog in helmond woonde heb ik een veulen gekocht dat inmiddels 3 word dit jaar. Toen besloten mijn ouders dat het hartstikke leuk zou zijn om weer naar Eindhoven te verhuizen (ehm ja leuk Verward ). Ik heb mijn veulen toen in Helmond laten staan, omdat het daar goedkoop was en hij er op de wei kon en 's nachts los in de binnenbak...wel zo fijn voor zo'n jong ding vind ik...die horen niet op stal, maar dat terzijde.
Omdat mijn vriend nog in Helmond woont en ik daar elk weekend ben heb ik toen nog een pony bij gekocht. Dat ging allemaal heel goed (had een bijrijder)..ik heb die pony nu verhuurd aan een meisje omdat het een beetje prijzig werd.

Nou toen besloten mijn ouders een hele tijd terug om weer terug te verhuizen naar Helmond. Ik hardstikke blij natuurlijk...dan kon ik elke dag naar mijn paardjes, want ik was inmiddels alle stallen hier in de omgeving afgeweest en ze zijn of gewoon te duur of hebben een gigantische wachtlijst.

Gisteren kreeg ik te horen dat mijn ouders nu maar besloten hebben om toch in eindhoven te blijven...Nou toen stortte mijn wereld even in. Ik had me er zo op verheugd om elke dag naar mijn paardjes te kunnen, weer gewoon met vrienden te kunnen afspreken..uit te gaan zonder rare capriolen uit te halen, ergens normaal met de fiets heen kunnen ipv met de bus.

De enige oplossing die ik nu zie is mijn ene pony te verkopen en heel hard gaan sparen zodat ik mijn rijbewijs kan betalen...maar ja of het dan nog rendabel is? Elke dag op en neer naar Helmond?

Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen! Ik wil Forrest helemaal niet kwijt..hij en Lucas zijn mijn beste vriendjes. Maar ja, Lucas heeft nu de leeftijd gekregen dat er iets met hem gedaan moet worden (ja goed ik kan nog een jaar wachten, maar dat is uitstel van executie).

Sorry voor het lange (onduidelijke?) verhaal, maar ik moest het even kwijt.


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 17:10

Ja ik kan hem idd een jaartje laten staan is niks mis mee natuurlijk, maar daarna? dan zit ik nog steeds met hetzelfde probleem..En ik heb echt alles al afgezocht, maar er is niks betaalbaars te vinden zonder gigantische wachtlijst.
Ennuh mijn ouders zijn helaas niet in staat om ergens in bij te springen, dus dat is ook geen optie.

Op kamers gaan in helmond gaat ook niet ben ik bang...die zijn daar namelijk niet, het is zeg maar een groot dorp, kamers verhuren daar hebben ze nog nooit van gehoord Haha!

Toch bedankt voor de reacties hoor Haha!.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 16:55

Ja ik ga eens proberen of ik hier hier in de buurt toch niet stiekem iets kan vinden. Ergens neerzetten om in te laten rijden, daar heb ik geen geld voor. En bovendien doe ik dat toch liever zelf, niet dat ik die mensen niet vertrouw ofzo, maar ik ken dat paard al vanaf veulen en hun niet, maar goed das weer een heel ander verhaal Haha!.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 17:11

Hej bedankt voor de reacties! Heike ook bedankt voor het kameraanbod, maar dat word me toch wat te duur denk ik (moet alles zelf betalen, school, kostgeld, paarden, kleren en noem maar op).
Ik denk dat ik forrest ga verkopen, mijn rijbewijs probeer te halen en dan toch maar weer op zoek naar stalling. Maar zoals Amable al zei (die woont hier om de hoek Haha! ) het is echt heel moeilijk hier, maar ja niet geschoten is altijd mis he.
Ja vervoer..ik heb nu alleen een fiets, dus het moet niet langer dan 3 kwartier worden anders gaat het teveel tijd kosten (ivm school).
Maar ik geef de moed niet op en ga gewoon nog es zoeken!
Bedankt voor de reacties!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 17:30

stalleke schreef:
en in veldhoven? daar zijn ook enkele stallen, ik weet nie waar precies in ehv je woont?


Ik woon wel tegen veldhoven aan, maar daar ben ik ook al wezen rond kijken. Het is allemaal zo duur! en ik heb het te druk om nog extra te gaan werken anders zou ik dat zo doen.
Maar goed ik hoorde van iemand dat er in Oerle nog een stal was die niet zo duur was, dus misschien ga ik daar eens kijken Haha!.


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 18:24

stalleke schreef:
tja ik zou zeggen hier in eersel (waar ik sta) daar is het helemaal niet duur, maarja wel stukje verder


Ja ik denk dat dat met de fiets inderdaad niet te doen is Haha!. Toch bedankt dat je zo met me meedenkt! OK dan!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 18:27

roderigo schreef:
kan je niet met je vriend gaan samenwonen ofzo?en anders zou ik inderdaad de pony verkopen en het veulen nog lekker een jaar laten staan.Vraag je ouders of ze deze besliising serieus hebben genomen verder wens ik je veel succes


Tnx voor het meedenken!
Mijn vriend is alleen in de weekenden in Helmond, hij studeert nl in Amsterdam (de komende 6 jaar nog wel), en ik heb niet zoveel zin om daar te wonen Haha!.
Ik denk dat ik idd Forrest ga verkopen en de 3 jarige dat moet ik nog even kijken. Ik ga iig proberen om mijn rijbewijs te halen, dan kan ik iig al op en neer Haha!.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers