Voltige op de club

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Voltige op de club

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 09:24

Op eerste paasdag was er bij ons voltige op de club. Er kwam een groep uit geffen en die ging demonstreren en dan mochten alle kinderen van de ponyclub meedoen. Ze hadden 2 pony's en 1 paard bij. Eerst begonnen ze met de 2 pony's. Ze stonden stil en dan moest jij erop komen door middel van een voetje van iemand anders en dan moest je gaan draaien (de molen). Je moest ook een koprol maken en op de kont gaan liggen.

Het was echt een komisch gezicht. Je moest ook op een gegeven moment van achter heel hard aanlopen en dan over zijn kont springen. Dat was echt grappig want bijna iedereen bleef op zijn kont hangen en kwam er dus niet op. Het was echt een gezellige middag.

De meiden van de voltige uit geffen hadden ook nog een show weggegeven. Nou als je dan ziet wat al die meiden kunnen denk ik wow *LOL* . Dat zou ik nooit kunnen. Ik en sofie waren dan op het paard geweest, want wij horen bij de paarden en het was georganiseert voor de pony's. maar wij mochten ook een keer erop. Dat is echt wel moelijk dus he! Je moet goed je evenwicht kunnen bewaren. Maar kortom dit is echt leuk om een keer te organiseren voor bij jou op de club. OK dan!

zondag krinfinale rijden


Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 12:07

moet je echt doen is echt de moeite waard hoor :d

zondag krinfinale rijden


Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 12:14

Twellogirl83 schreef:
Ja het is leuk! Wij doen het op ponykamp wel eens, maar het valt nog niet mee!


nee dat klopt. Je denkt van oh dat doe ik even maar dat gaat echt niet zomaar
Pling

zondag krinfinale rijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Cas10, cindyy_1993, Coalizione, Googlebot, Josien_, journee, Mark0919, sterregoud, xdesix en 40 bezoekers