taxatietopic- wat is deze pony waard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

taxatietopic- wat is deze pony waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 00:58

hoi,
omdat mijn buurjongen vanwege zijn lengte, binnenkort uit zijn pony groeit, willen we graag weten wat deze ongeveer waard is.

Afbeelding

Het is een roodbonte merrie van 1.45 hoog en 5 jaar oud. Zonder papieren. W.s. kruising met arabier. B-dressuur met enkele winstpunten en B- springen met enkele winstpunten. Verder een zeer goed uithoudingsvermogen en een goede springer. Verkeersmak.

Wat is deze pony ongeveer waard?[/img]


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 11:32

Summertje schreef:
Ik vind dat iedereen toch redelijk hoog zit met de prijs, het is misschien een leuke en lieve pony, maar de B-klasse stelt eigenlijk niet zoveel voor als ik dat mag zeggen. 1000 euro lijkt me een goede richtprijs.


tís soms maar net wat een gek er voor geeft Knipoog maar er zijn veel gekken die wel iest meer geven voor een d-pony van 1.45.
hij is nog maar 2 maanden aan het wedstrijdrijden en de pony is nog jong, dus dat zegt ook niet alles. Vooral in het springen kan ze nog ver komen.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 14:07

zo is er al op een springwedstrijd door een handelaar op de pony geboden, die wou hem verkopen naar het buitenland (ja daaag)

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 15:24

we wonen helemaal in noord nederland en de pony staat (nog) niet te koop

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 16:51

Dees schreef:
Dit soort ponies gaan hier in het Noorden weg voor een 900 a 1.000 euro, let op dat is voor een pony met papieren/paspoort, inclusief zadel en hoofdstel.


op zich wel raar ja, als je zo'n soort pony zoekt ben je al gauw meer kwijt dan 1000 euro, wil je er één verkopen dan krijg je er minder voor.....

ik ben niet goed op de hoogte van marktprijzen, heb vorige paarden op marktplaats voor leuke prijzen kunnen verkopen en mijn huidige paarden voor kleine prijsjes gekocht.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zeppelin, Fleuribelle, herous, Jussem, nardxash en 77 bezoekers