Denk je even een leuke buitenrit te gaan maken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjaslique

Berichten: 2094
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Denk je even een leuke buitenrit te gaan maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 20:09

Hallo,

Vandaag ging ik samen met een aantal mensen van mijn groep en nog wat andere mensen een buitenrit rijden en met de manege eigenaresse erbij dan. Maar het was weer de eerste keer dat de paarden in de bossen kwamen, natuurlijk allemaal weer erg spannend. We reden bij de manege de poort uit en toen kwam er al een wagentje voorbij met een pony waardoor er al een paar lekker bezig gingen Haha! Toen durfde er een niet langs een paar paaltjes maar naderhand ging die er langs alsof die daarna in zijn kont gebeten zou worden door diezelfde paaltjes. *LOL* Nou ja toen beetje draven en galopperen en ze gedroegen zich allemaal netjes. Toen naar een meer gereden en daar het water in. Niou dat heb ik geweten zeiknat was ik Schijnheilig Maar ja wat wil je met zo'n stampert achter je. En dan het paard waar ik op zat ging even de spaanse pas doen en daarna heel vrolijk hard in het water stampen. Tong uitsteken Nou ja toen weer uit het water weer verder rijden weer een drafje en toen ging me paardje al hevig met zijn hoofd schudden van vreugde... Voel je hem al aan komen
Nou ja zo het ritje vervolgd en toen een galop en ja hoor toen kwam alle energie eruit en moest die maffe knol van mij zonodig even bokken. En ook niet zo laag Schijnheilig 1e bok uitgezeten , 2e bok half uit het zadel , 3e bok voor het zadel ,Bij de 4e bok op zjn nek zittend hield ik mijn evenwicht niet meer en daar lag ik dan op knoertharde bosbodem Boos! Clown Nou ja dan val ik toch liever in de bak als in de bossen . Maar ja toen de rit weer vervolgd met een paard beurse plekken. En nu als gevolg pijn in me rug me re. arm en in me li. knie. Maar ja al bij al was het wel leuk.

Sorry voor het lange verhaal maar verveelde me eigen even.

Groetjes Sjaslique

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:35

Hahahaha
Sorry hoor.. echt weer iets voor jou Haha!
Maar het was wel leuk *LOL* En volgende keer wil ik dus mooi wél bij jullie in de groep Boos! Tong uitsteken

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:56

Tsss..en ik zei nog: neem nou niet Paris......want die houdt wel van een flinke bok-partij Haha! .
Mzzzz...ik vond de buitenrit verder wel supervet....het springpad was ook errug lache achter Chrissy met Byoux.
Alleen wel oliebol dat je pijn hebt Scheve mond ..Maarja...jij en een keer niet vallen: dat zou pas vaag zijn *LOL* *LOL* ~~}>
Neej hoor.... grapje meissie Haha! Haha! Haha!

XxX djoontje