Polly gevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23439
Geregistreerd: 09-04-01

Polly gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 12:08

Beetje laat misschien het was namelijk zaterdag al...

Ze was zo opgefokt en toen ik buiten met haar liep ging ze ineens aan de haal gelukkig had ik een longeerlijn dus meteen op de volte gezet (waren op het gras) toen ging ze zo belachelijk bokken en rare sprongen maken en ineens gleed haar achterhand weg. Ze rolde over haar rug en lag toen dus met haar rug naar me toe, ik schrok me het apezuur dus ik erheen lag ze heel triomfantelijk te eten, toen ik een beetje dichtbij was sprong ze weer op en ging vrolijk verder bokken Verward , raar knollie.
Gelukkig liep ze niet kreupel...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 12:09

haha ,ja die was vast vrolijk

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 12:10

hihi, wat een gekkerdje!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 13:29

he bah dan schrik je he!
Mysty vandeweek ook. Ze was ontglipt bij mijn vriend en zette het dus op een lopen op de binnplaats. Die is van beton en 1 stuk was dus spekglad. Juist daar wou mysty een bocht maken en ja hoor, BOEM.
ze stond metteen weer op en rende verder en was gelukkig ook niet kreupel maar je schrikt dan wel hoor!!!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 15:53

Dat Dennis net zo lang loopt te klooien dat hij wel eens onderuit gaat ben ik wel gewent. Die kan wel wat hebben. Zelfs een knal tegen z'n kop van Nimber(van 1.60) tegen zijn HOOFD boeit hem niet. Oke ik schrik iedere keer weer.
Maar Dien wou laatst op vieze betonplaten ook heel krap keren toen ze aan het draven was. Dat kan niet goed gaan. En juist omdat ze al wat onhandig is omdat haar achterhand niet mee werkt schrok ik me te pletter. Lang uit in de bagger. Dan komt een paard van 1.66 hard naar beneden hoor! En ze moet ook nog wat rustig aan doen door d'r veulen(oke daar was ze 2 maanden drachtig dus nog niet echt lang en het is goed gegaan). Normaal kent ze haar grenzen maar ze verlegt ze wel altijd. Laatst probeerde ze zelfs te stijgeren!!!!!!!!!!!! Dat zag er heel dom uit maar betekent wel dat haar achterhand sterker word.

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 23:30

Wat en gekkertje Lachen Haha! . Beau had laatst ook een mallotige bui. Hij was los in de bak en wist van gekkeigheid niet waar hij zijn beentjes laten moest. Hard galoppend en bokkend ging hij door de bak. Zo hard dat hij helemaal over de kop vloog. Best sneu maar ik moest toch wel ontzettend lachen. Zo mal als dat eruit zag. Gelukkig had hij niks.