Rhino

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Rhino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 09:15

heej! bij mij in de buurt (omg. gouda) is er al een grote kans dat er rhino is. het is in woerden, den helder, amsterdam, volgens mij ook amstelveen en nog een plaats daar in de buurt en nu waarschijnlijk ook in waddinxveen (waar een veulen 2 maanden te vroeg is geboren wat ook 1 van de verschijnselen van rhino is) dat niet meer dan 10 km van gouda ligt Verdrietig . ik ben zelf vrijwilliger op een kinderboerderij in gouda en daar hangt nu al een briefje op de paardenkast dat we niet meer van de boerderij naar de manege mogen zonder eerst te douchen en andere kleren aan te doen en ook niet meer van de manege naar de boerderij zonder dat allemaal te doen. eigenlijk vind ik dat nog wel logisch, maar ik ken mensen die de hele tijd tussendoor gaan douchen wat veel tijd kost terwijl er allemaal van die manegekindjes zonder te douchen naar de boerderij komen. daar kan ik me echt aan ergeren. ze hebben echt gewoon lak aan die regels terwijl rhino hier al echt dichtbij is Boos! ! de beheerder van de boerderij vond het wel goed dat wij ons wel aan de regels houden...als wij rhino krijgen door de manege kunnen we de manege aanklagen en wij houden ons wel aan de regels dus kunnen zij ons niet aanklagen. maar wat heb je daar aan als je paarden dood zijn?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:13