Een goed paard heeft geen geslacht??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Een goed paard heeft geen geslacht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 00:00

In navolging op de stelling "Een goed paard heeft geen kleur" wilde ik deze ook maar eens voorleggen *LOL*

Stel dat je een geweldig paard hebt gezien die aan bijna al je eisen voldoet maar het betreffende paard heeft niet het geslacht waar je eigenlijk naar op zoek was (bv. je wilt een hengst/ruin maar het is een merrie), laat je hem/haar er dan op staan of laat je dat verder niet meespelen?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 07:19

Het is wel grappig, ik heb altijd verkondigd dat ik geen merrie wilde.
Bij ons op stal staat echter een vreselijk gaaf paard waarvan ik in het begin altijd dacht dat het een ruin was *LOL*
Het dier heeft totaal geen merrie-uitstraling, verschrikkelijk mooie kap er op en ook qua gedrag lijkt het nog eerder een hengst dan een merrie.
En als ze me die kado doen zeg ik geen nee Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 09:24

Ik geloof dat ik inmiddels wel redelijk 'om' ben. Mocht ik een merrie tegen het lijf lopen, waar het mee klikt (zo op het eerste gezicht) dan stap ik over naar een merrie.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, zometeen wordt het ook nog een schimmel of een vos *LOL*

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, BingBot, DDDara, josien_m_, tienus63, Vagabondo en 117 bezoekers