vrijspringen: voor het eerst, ahh!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

vrijspringen: voor het eerst, ahh!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 21:19

okee, ik kom dus op stal aan, mevrouw heeft eten, *jippie *
Nou dus bij de tij dat we bij de bak zijn*half uur later*.
'nou mammie, je moet me wel even helpen met die balken achter het schot weg halen!'
'ja, maar als ze nou gaat rennen of bokken naar ons?'
'kijk, ze is heel erg lief, zolang je in de bak bent, als je eruit gaat kan ze gek doen, maar als je er in bent is ze heel lief hoor!'
okee, dus ik moet helemaal achter het schot om de balken er achter weg te halen. Maar even later zijn ze er toch achter weg. 'dag, ik ben over een uur weg' doei mam
'hup eef!' okee, ik deed dus eerst*ik ging dr vij laten springen* steil, en het hoogste was 80 cm, hoger gingen we vandaag maar even niet....
en als kruis was het hoogste 60 cm. Maar mevrouw ging de hele tijd heel erg dicht langs de linkerpaal*deze zat bij de bakrand*. dus toen ze van de andere kant moest, dacht mevrouw 'ik kan er wel langs' dus tussen de hindernispaal en de bakrand. maar dat was niet breed genoeg, dus moest mevrouw terug. de hindernis is trouwens ook een stuk of 4X om gevallen, maar het was onze eerste keer!!!
Lovers hou zo veel van jou eef!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:08

Leuk vrijspringen.
Vind het altijd erg leuk om naar te kijken, zie je het eens een keer goed hoe ze over de sprong gaan, met ruiter zie je toch weer een stuk paard niet Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 08:57

heb je er foto`s van gemaakt??
vrijspringen kan ik niet doen met arzu,
ze wilt er amper met mij overheen!!

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 09:55

hooi

neen ik heb er geen foto's van.. helaas Huilen Verdrietig
ik laat dr gewoon galoperen, en dan kan ze zelf kiezen of ze er over gaat of niet.... maarja, ze springt gewoon!