Angst (paarden kwijt?)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Angst (paarden kwijt?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 22:32

Zaterdag eindelijk mijn paardje shakir opgehaald. Ik was er zo ontzettend blij mee.. Eindelijk een paardje waarmee ik alles kon doen...Eindelijk met plezier naar de paarden.
Een vriendin van mijn vader ging mee Aura wegbrengen en Shakir ophalen. Wat ik opzich niet zo erg vond wat zij deed best wel veel met Aura...Dus daar had ik nog wel begrip voor.
Zondag liepen ineens alle pleegkinderen van die vriendin van mijn vader bij de paarden en die waren ineens allemaal met mijn haflinger bezig..
Ik dacht wat moeten die hier allemaal.

Maandag kwam de aap uit de mouw!
Mijn vader ging al een half jaar vreemd...En ik weet dat de vriendin van mijn vader op mijn haflingertje zit te azen.
Mijn vader had shakir gekocht omdat hij dan Robin, mijn haflingertje kon meenemen.
Mooi niet dus!
Ik heb met de pension houder afgesproken dat alleen mijn vader op het terrein mocht.
Allemaal leuk en aardig maaaaar nu wil die ineens mijn paarden niet betalen!
Het stalgeld moest eergister al betaald worden dat had hij dus niet gedaan.
Dus de pension houder had hem opgebelt dat de huur van de boksen opgezegt zou worden; groot gelijk natuurlijk!
Vanmiddag heb ik mijn vader, over de rooie, opgebelt . Toen zei die tegen mij "ik verkoop de paarden!!!"
Want die beesten zijn van mij. Mijn vriendin mag niet bij mijn eigen paard komen terwijl het mijn paarden zijn!
Nu heb ik net het stalgeld van mijn paard betaald en een terein ontzegging gevraagt zodat mijn vader er niet bij kan. Straks ben ik al mijn paardjes kwijt!
Shakir is dan wel van mij maar straks raak ik mijn haflingertje kwijt die ik al 7 jaar heb!
Ik ben radenloos ik ben zo bang dat ik alles kwijt ben. Ik ben mijn vader kwijt en straks ben ik mijn paarden kwijt!
Mijn paardjes zijn me alles!
Wat moet ik zonder mijn paardjes Verdrietig
( Sorry moest het even kwijt want ik zit er zo mee in mijn maag en ik kan het allemaal niet verdragen)

[edit Heike] me in mijn veranderd en de rest ook wat leesbaarder gemaakt. Ook titel duidelijker gemaakt.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57935
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:41

maar...waarom wil hij jou haf? heel leuk voor die vriendin dat ze op het paardje aast, maar die haf is toch van jou? kan je het blijven betalen ?(stalgeld)

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:41

sneu voor je.. ik zou me dus ook echt rot voelen als mijn pony is verkocht.. zal voor iedere paardengek.. wel zo zijn.. in ieder geval heel erg veel sterkte..

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 22:42

Dank je wel en ik ga echt zo hard knokken voor me paarden! Hij kan me dit gewoon niet afpakken!

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 22:44

Ik zal wel moeten! Die haflinger was van mij me moeder en me vader! Maarja dat wijf wil alles hebben! Alles! daarvoor gebruikt ze me vader! En die eikel trapt der nog in ook! En hij trapt mij nog de grond in dervoor!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57935
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:46

euh...en je moeder? wil die je niet helpen?

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 22:47

Tuurlijk wel! Me moeder doet hard der best! En we komen der ook uit met het stalgeld maar ik vind dit zo misselijk! Ik heb der een stokkie voor gestoken hij kan ze nu niet meer verkopen gelukkig!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57935
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:53

hmm sjot dat stuk pretentie voor der kont!!
is jou pony!! daar moet ze met r handen van af blijven Verward
toen me vader hertrouwde, had ik ook schrik voor dat wicht, naja, echt goed kan ik t der nie mee vinden, en met de nieuwe vriend van me moeder al evemin, al heb ik de vrouw van me vader liever dan die man van me moeder!
ach ja...als kind heb je der niets aan te zegge he

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 22:56

Ik ben gelukkig 18 Maar hij had me beloofd me paarden te onderhouden! En hij poeierd me af met een nieuw paard! Zodat ie me maatje kan meenemen! Nou al moet ik knokken voor ze tot ik neer val! Ze blijven alle 3 bij mij!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:55

dat is inderdat rot!! die vriendin van je vader heeft hem gewoon blind gemaakt ofwat, ik hoop echt dat ze niet jou paarden kunne afpaken en dat ja alles kunt blijven betalen

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 08:33

kan je geen ander onderdak zoeken wat dan ook goedkoper is en waar je vader niks van af weet,heb je dat iig niet meer in je maag dat ze dalijk opeens weg zijn

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:31

het is inderdaad wel heel rot als je eerst 2 paarden had en straks geen ee meer. ik heb zelf helemaal geen paard/pony en ook nooit gehad Schijnheilig en ik krijg er ook geen omdat ik de enige ben die er van houdt, we een groot gezin hebben en ik natuurlijk problemen krijg als ik ga studeren. allemaal heel erg jammer natuurlijk (ksal haast wel de enige zijn die geen eigen paard heeft op dit forum). maar bij wie woon je nu eigenlijk? bij je moeder? en het is inderdaad wel een goed idee om naar een andere stalling te zoeken waar je vader nix vanaf weet. maar wie heeft eigenlijk de papieren? sterkte nog! Ach gut

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:50

Ik weet niet direct een oplossing, maar ik wens je veel succes om ze toch te kunnen houden.

En meloentje, ik zou als laatste aan papieren denken.

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:37

papieren zijn inderdaad niet de eerste dingen waar je aan moet denken, maar als je vader in het bezit is van de papieren kan hij makkelijk(er) je paard(en) verkopen, toch?

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 14:17

Een stalling kan ik hier 1 2 3 niet vinden..Maar ik heb al ander slot op het hek gezet..De papieren heeft ie gelukkig niet in handen die liggen veilig hier.. Haha! Ik heb nog wel wat dreigementen naar me hoofd gehad .. Maar maakt niet ut als ze de strijd willen aangaan dan moet het maar..voor me beesten doe ik alles!

Hetja

Berichten: 2338
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 15:56

Degene die zde paarden 'in handen heeft' is de eigenaar, papieren of geen papieren.....

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 22:19

Hij heeft dus net me paard meegenomen ik kan niets doen het enigste wat ik kan doen is boos zijn verdrietig ik weet niet meer wat ik moet doen! Ik ben hem kwijt!

skaay

Berichten: 2515
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: ergens in nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:43

wat erg ik hoop echt dat je hem terug krijgt Scheve mond

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 22:52

Ik krijg hem niet terug ik heb de politie al ingeschakeld ik kan niet doen hun ook niet.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:41

Is je haflingertje nu dus meegenomen. Jeetje wat een rotstreek ik dacht dat het allemaal goed zou komen en nu dit. JEetje wat erg ik vind dit echt heel rot voor je.

Sterkte meid!

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:49

Wat erg voor je! Wat heb jij voor vader, hij besodemieterd je moeder en pakt jouw paard af. Sorry hoor maar wat een liefdeloos geval. Een echte vader zou je nooit zoiets aandoen. Ik weet niet precies waar je woont maar mischien kunnen bokkers je helpen met tijdelijke stalling/oppassen voor je paardjes.

Wat een mensen op deze wereld

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:57

Fijne vader heb jij....hij heeft ook helemaal geen respect voor jouw gevoelens he?
Ik zou uitvissen waar hij het paard heen heeft gebracht en hem terughalen. Als hij denkt dat hij je met een ander paard kan afpoeieren om zo die Haf te kunnen krijgen: heeft hij er voor die tijd met je over gesproken?

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:18

Nee hij was hier gister bij mij thuis om met me broertje te praten...Me moeder was op de stal me broertje was niet thuis..Mijn moeder vertelde me dat hij moet 120 km het terrein op kwam rijden..En dat ie me moeder bijna aanreed en dat zn vriendin haar middel vinger opstak me moeder liep naar het weiland toe en toen kwam die vertellen nahjah toen schreeuwde die keihard ik neem robin ( me haflingertje) mee en toen scheurde die weg..En issie denk ik een stalling gaan zoeken..En nu is me paard weg Boos! niemand kon hem tegen houden hij heeft ons met de dood bedreigt enzo

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:20

Ik weet niet waar die is ik weet niet naar me beesie is :'(

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:32

Sjezes, ik zou maar afstand nemen van zo'n vader, want hij is te onbetrouwbaar. Als hij je zoiets als dit flikt, is het best mogelijk dat hij je nog veel meer gaat flikken. Zijn vriendin zal wel lekker n**ken dat hij jou de pony afpakt voor haar.