Het is gewoon belachelijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Het is gewoon belachelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 08:40

Ik heb even getwijfeld of ik dit onder een schuilnaam moest zetten, omdat ik de laatste tijd merk dat mensen uit de buurt mij na zitten te lezen op Bokt en alleen de negatieve dingen uit mijn berichten pikken en er weer van alles wat van maken. Maar dan kan ik wel een hele nieuwe usernaam aan gaan maken en daar heb ik ook geen zin in. Het is gewoon zielig, maar ja dat krijgen ze vanzelf wel door denk ik.

Wij mogen dus sinds gister op stal nog maar max. 2 uur per dag komen, omdat wij zogenaamd zitten te hangen op stal, we moesten maar een eigen hangplek gaan zoeken. Nou zo iets belachelijks heb ik nog nooit gehoord. Ik ben constant bezig met mijn paarden (ik heb er 2, plus nog 1tje op komst) ik mest mijn stallen op tijd uit, veeg de stal aan, haal de drollen uit de bak, doe mijn paarden en weet ik veel!! Soms sta ik eens bij de bak te kijken, maar dat is uit pure belangstelling. Ik heb van de week zelfs nog een aantal gewone stallen uitgemest, en dan krijg je dit! Nog een meisje bij ons op stal die neemt Jan en alleman mee, laatst zelfs 5 man meegenomen, ja en DAT hangt op stal! Laatst had er zelfs eentje gezeik gehad daaro, grote bek ik weet het niet, dat hoorde ik. En dan moet ik verdomme de schuld krijgen????? Huilen Huilen
En dat heb ik ook gezegd, ja zegt ie dat is ook maar 1 of 2 keer en dan stuur ik ze weg. Ik neem echt nooit iemand mee naar stal, en dat heb ik ook gezegd. Maar ja ze doen als of ik een of ander rotkind ben (ben verdomme 22) nooit kan er eens een aardig woord af, nooit eens goh hoe gaat het met je paarden, goh wat loopt ie goed Boos!
Nouja we moeten maar zien hoe dit afloopt. Ik heb een merrie die ieder moment kant werpen, moet nog 18 dagen. En dan? Dan kan ik zeker ook niet heen, het is mijn 1e veulentje........ Moet ik haar verhuizen, zal ik dat niet doen. Ik weet het echt niet meer.
2 uur, hoe ga ik dan rijden? Cecilia en ik zitten allebei met een jong paard dat we aan het beleren zijn, moeten we dan 1 paard per dag doen ofzo? En de anderen maar op stal laten staan in de stront. Verdrietig Verdrietig
Zoals nu ook heb ik een vrije dag, zo'n zin om met m'n paarden bezig te gaan, zit ik hier voor jan banketstaaf achter de computer weer niks te doen. Scheve mond
Sorry maar ik ben echt heel erg kwaad en verdrietig, want volgens mij hebben ze van stal niet door hoe ik echt in elkaar zit. Huilen Huilen Huilen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 09:06

Ik ben toch wel even opgelucht dat ik mijn verhaal hier kon doen!

Ik heb de laatste tijd wel vaker het idee dat ze op stal een hekel aan me hebben. Maar ik snap het gewoon niet, ik misdraag me echt niet en ik probeer altijd aardig te doen, kan ik helpen dan doe ik dat ook.

De stalhouder kwam gister ook zo naar me toe, en Cecilia was op dat moment in m'n stal. Dus ik had toen echt even het gevoel alsof het echt tegen mij was, dat het mijn schuld was zeg maar.

Ik moet mijn paarden ook zelf biks voeren, dus even 's ochtends naar de paarden gaan om te rijden of te mesten komt er dus ook niet van. Het moet dus nu allemaal rond etenstijd van de paarden. Met het voeren zijn we ook zo'n half uur kwijt, want ze hebben losse voerbakken en die moeten na het voeren er weer uitgehaald. Dan blijft er nog 1,5 uur over perdag om met de paarden bezig te zijn. Ik help Cecilia met het beleren van haar 3jarig ruintje, ik ben sinds gister net begonnen met mijn 3-jarige. Zoals het er nu naar uitziet, kunnen we dus nog maar 1 paard per dag doen. Ik verwacht niet dat een jong paard snel snel alles kent, alleen opstappen en alleen rijden, dus Beetje onverantwoordelijk!
Mijn vriend vindt het ook belachelijk, het zijn immers ook zijn paarden. En hij was er niet bij dat dat gezegd was. Hij rijdt verder niet, maar het gaat hem wel aan natuurlijk!

Tja en over die anderen, dat ene meisje heb ik het ook eerlijk tegen gezegd wat er gister is gebeurd, en dat ik het eigenlijk raar vind dat ik er de dupe van wordt, en dat ze bij haar er niks van zeggen. Ik kan het echt heel goed met haar vinden, tja en dat zij iedereen meeneemt, daar heb ik niks over te zeggen en eigenlijk niks mee te maken toch?

Als zij weer op stal komt, vind ik eigenlijk dat ook hun de zelfde regeling krijgen, anders is dat gewoon ontzettend raar.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 09:11

Chubby schreef:
Voor mij is het een eis dat ik op mijn pension zo lang en wanneer ik wil bij mijn paard kan komen. Al kom ik om 23.00h 's avonds bij wijze van spreken...

Vroeger hing ik hele dagen rond bij mijn verzorgpony's (idd. rondhangen). Tegenwoordig heb ik het daar te druk voor helaas Lachen

Als ik jou was zou ik het gesprek eens aangaan met de eigenaren van je pensionstalling. Haalt dat niets uit, dan kun je beter nu al langzamerhand op zoek gaan naar wat anders en verhuize als je veulen er eenmaal is... Het is je hobby, en het moet dus wel leuk blijven allemaal!


Ja ik sta hier al meer dan 2 jaar en nooit is dat een probleem geweest. Toen hingen we nog wel eens op stal ja de eerste tijd, gezellig in de zomer in het zadelhok, lekker met de paarden bezig.
Nu is dat echt veel minder geworden...

Ik reed ook eerst die paarden en sinds een hele tijd niet meer, omdat ik toen Rachel erbij had gekocht en die zelf kon rijden ipv de paarden op stal. Het lijkt gewoon alsof het me niet gegunt wordt ofzo! Ik weet van mezelf dat ik redelijk goed kan rijden, en zo als ik voorspelde reed ik gisteren ook zo zonder problemen op mijn 3-jarige weg. Denk dat het misschien ook een stukje jalouzie is ik weet het niet?

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, ik dacht dat paardenmensen altijd vriendelijke mensen waren, maar blijkt dus wel weer NIET DUS Verdrietig

En wat je zegt het is m'n hobby, dat is het ook!
Anders had ik ook geen 2 paarden!
Ik vind het zo fijn om met mijn paarden te prutsen en weet ik veel Lovers Maar ja nu kan dat dus niet meer.... Huilen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 09:23

Mijn ouders hebben niks met mijn paarden te maken, ik woon al 3 jaar samen met mijn vriend. En de paarden zijn van ons samen. Mijn vriend gaat zowiezo vanavond mee naar de paarden en dan kijken we wel wat er gezegd wordt. Ik heb nu iig met mijn vriend afgesproken, dat ik voorlopig als ik 's ochtends naar de paarden wil dit kan doen, en dan kan hij eventueel de paarden voeren 's avonds en buitenzetten.. Pffff een andere stal zoeken, ik weet het echt niet Huilen Huilen
Wie heeft er nou ruimte voor 3 paarden en een veulen.... Nouja veulen kan over een tijdje in de opfok, maar verder...

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 12:04

Mijn vriend heeft net met ze gebeld, en vanavond gaan we praten.
Hij klonk heel vriendelijk zei m'n vriend, zo van dat het niet alleen tegen mij bedoeld was, hoewel op dat moment dat wel zo voelde in m'n eentje.
Maar ja we zien wel...

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 12:24

Ik had ook al eerder tegen de anderen gezegd dat ze zich beter wat konden gedragen, dat gezit bij de bak en maar banketstaaf over school en lachen en weet ik veel, hoe vaak ze er wel niet werden uitgestuurd. Ik vond het ook storend, ook voor degenen die op dat moment aan het rijden waren. En telkens dat gefluister en lachen, en ik heb ook gezegd, doe dat nou niet. Als ik daar op het erf bezig ben en die stal was van mij, en ze zitten daar allemaal te giebelen en te lachen en raar te doen, dan zou ik ook denken. Heb ik al een paar keer gezegd, en het was wel jaja dat is ook wel zo, maar toch bleven ze dat doen. En ik voel me dan ook schuldig als ik gewoon rustig bij de bak zit te kijken, m'n stalgenoten zo'n herrie lopen te maken. Maar ja... Eigenlijk zag ik al dat het er aan zat te komen, maar dat uitgerekend ik erop aangesproken zou worden, nee

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 19:25

Nou we zijn geweest hoor Lachen
Het viel gelukkig allemaal reuze mee.
Ik ga weer paarden rijden daar, beetje beleren enzo, dus dat is wel leuk. Kan ik weer lekker helpen en lekker NUTTIG wezen Tong uitsteken Neej heb er wel zin in. Misschien een beetje raar, eerst van gister en nu ineens rijden, maar denk dat het gister niet zo tegen mij bedoeld was. Tja...

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 106 bezoekers