Pechdag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Pechdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-01 17:13

Ik had Jerai in het voorste weiland gezet en wil het hek dichtdoen, zie ik, let op: zie ik alleen het uiteinde van de riem hangen (je maakt het hek vast aan de paal met die riem). Dus ik weer terug naar stal om een halstertouw te halen (ik had Jerai alleen aan het halster zonder halstertouw naar de wei gebracht) want dan kon ik het hek vastmaken met dat halstertouw, kom ik terug blijkt die riem wel gewoon heel te zijn, en kon ik het hek gewoon vastmaken met die riem, scheeellll Haha!

Toen ging ik uitmesten, loop ik naar de mesthoop met een kruiwagen vol, glij ik bijna uit helft ernaast Frusty *LOL* haha

Toen ging ik effe bezemen, hele berg stro en troep achter mun bezem, ik loop met die bezem achter me aan gewoon naar voren te kijken, was ik bij de plek waar het zeg maar verzameld word, kijk ik achter me ligt die berg nog in het midden... Ja en ik merk dat natuurlijk weer niet.

Ga ik een nieuwe baal stro pakken, valt de helft naast kruiwagen, zijn hele grote balen *LOL*

Toen moest ik Charmot en Boes nog doen, maar ik had hele erge buikpijn. Dus ik liep daar lekker misselijk te zijn dus heb heel snel gedaan.

Mahja wel grappige dag Haha!

Charmotte 4-ever!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 97 bezoekers