Likstenen en Garlic Honey...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-01 01:09

Ik weet dat ik af en toe (lees: vaak *LOL* ) niet spoor maar ik proef weleens dingen die ik aan mijn paard voer, zoals bijv. likstenen, muesli etc.

Nu heb ik een nieuwe liksteen van Jordens Hippo, Manger mate heet ie, ik heb met appelsmaak. Er moet eigenlijk een houder omheen want paarden schijnen dat ding anders in een paar uur op te hebben. Die houders voorkomt dat ze het meteen stuk bijten enzo. Nu lusten mijn paarden al bijna niets, maar volgens de verkoopster van Jordens Hippo zijn echt alle paarden hier stapelgek op. Ik dat ding vanmiddag mee, bij Jur in de voerbak gelegd. Ze begon druk te likken, ik dus blij. Razinda ook al. Maar even later waren ze allebei niet meer geinteresseerd. Razinda wilde het ding alleen maar slopen. Ik dacht: ik moet toch eens proeven... Dus ik likken aan dat ding... *LOL* Kwijl Lekker..!!!! Ik heb echt een heleboel likjes genomen hahahaha. Ik snap gewoon niet dat die paarden dat ding niet achter elkaar opeten...

Nog zoiets... ook van Jordens Hippo heb ik Garlic Honey, in stroop vorm. Dat is goed voor een heleboel dingen. Ik maak die pot open, en het zag er inderdaad uit als stroop. Ik proeven... Kwijl Kwijl Lekker!!! Ik zou het zo op een boterham kunnen doen, mjammie!! Vingers aflikken Je proeft iets knoflokigs..maar het is super lekker. Dus ik dat met veel geknoei met een lepel over de muesli heen doen... Ik dacht ze weten niet wat ze proeven!! Nou, beide dames haalden hun neus er voor op...!! Verward Uiteindelijk ging het wel aarzelend en mokkend op, maar niet van harte. Ik begrijp paarden niet hoor. Worden er zulke lekkere dingen voor ze gemaakt...vinden ze er niets aan!!

*LOL*

judithM
Berichten: 1493
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 08:56

hoi, mijn pony's vinden die likstenen geweldig Vingers aflikken Ik heb er ook een houder omheen en een rode bal eronderaan. Nou ik moet dat ding gewoon na een paar uurtjes weghalen hoor anders is ie zo op!!! Vork Vork Houder of geen houder ha ha ha. Maar inderdaad zo'n liksteen is helemaal zo op als er geen houder omheen zit (dan kunnen ze hun tanden erin zetten en met houder minder makkelijk)
Nou anders mail je me die liksteen maar even en dan eten mijn pony's em wel op Haha! Haha! Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 09:21

Citaat:
Op 2001-04-15 01:09, schreef Jura:
Ik weet dat ik af en toe (lees: vaak *LOL* ) niet spoor maar ik proef weleens dingen die ik aan mijn paard voer, zoals bijv. likstenen, muesli etc.


Hihi! Ik ken dat, doe het ook wel eens. Maar echt lekker vinden... neuh.

Ik stond een keer samen met wat anderen op de bus te wachten, zegt een van die jongens waar ik mee was: 'Heeft iemand wat te eten bij zich?'. Ik in mijn jaszak voelen, vind ik een appelsnoepje (zo'n droog vierkant groen ding). Dus ik geef dat aan hem. Hij at het op (!) en zei: 'Mmm, beetje droog maar wel lekker, waar koop je die dingen?' Dus ik: 'In een ruitersportzaak...'. Die jongen wist ff niet hoe hij het had... maar hij kon er wel om lachen! *LOL*

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-15 09:22 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 09:29

*LOL*
Dat is een grappige anekdote! Die snoepjes vind ik niet lekker, smaken een beetje naar karton vind ik. Vanillia is lekkerder Party!!
Ik proef trouwens ook regelmatig even voor. Ik ben nogal nieuwsgierig namelijk. Ik had een keer een liksteen met pepermuntsmaak, nou die smaakte dus echt wel gewoon mega zout, de nepperds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 11:18

HAha die likstenen vind ik ook best lekker hehe die garlic honey ken ik niet , waar koop je die ??

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 11:21

hahahaha, wat een pitsers. Die van mij lust vrijwel alles. Tot snikkers en masrsen toe, als het maar zoet is.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-01 14:09

Garlic Honey koop je bij jordenshippo, kijk hier: http://www.jordenshippo.nl

Je kan ook een catalogus aanvragen. Ze hebben gigantisch veel supplementen, voer etc.!

Karin wat ontzettend grappig dat hij het opat! *LOL*
Ik heb, toen ik klein was, een jongetje een keer een kattensnoepje laten eten. Zijn moeder kon het alleen niet waarderen haha Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 19:51

Hihi, heeeeel vroeger (toen ik 2 ofzo was) at ik kattenbrokken... Vond ik gezellig, zo met Pluis mee-eten. Maar ja, ik werd er heel ziek van, dus m'n ouders hebben het me maar gauw afgeleerd! *LOL*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-01 20:57

Gatver!! *LOL*

Nee dat gaat me toch iets te ver, paardenvoer oke, maar kattenvoer... *LOL*

Doet me denken aan ma Flodder Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 21:07

Jur, da's heeeeel normaal hoor, ik doe het ook *LOL* Ik wil toch zeker weten wat m'n meissie te eten krijgt? Ik voer de kruidenmuesli van Subli bij; die is lekker joh!
Die likstenen zijn trouwens ook erg lekker. De pepermuntlollie van de Paardendrogist wel eens geprobeerd? Ik weet niet wie 'm lekkerder vindt, Mileen of ik ... *LOL*

Spulletjes van m'n katten en konijntje proef ik trouwens niet hoor, ik hou het bij paardendingetjes! *LOL*

Sonja

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-01 21:13

Jaaaaaaah die voer ik ook!!! Lachen
En die vinden ze lekker!!! Kwijl

Pepermuntolie? Wat doet dat precies? Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben hahahaha *LOL*

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 21:34

Ik eet wat de pot schaft zullen we maar zeggen. Whopper heeft zulke lekkere muslie dat hij me zowat bij zijn voerbak weg moet slaan. (nee hoor). Likstenen ben ik geen voorstander van, die zijn zo zout. Hebben huliie weleens gewoon biks geproefd, dat is heel erg bitter. Niet echt lekker.
Wat wel lekker is dat zijn die paardensnoepjes met 12 kruiden, het lijkt een beetje op een lollie en het plakt heel erg. De paarden vinden het niet echt maar ik wel.
kim

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 12:53

Ik heb een kruidenliksteen van de paardendrogist smaakt naar pizza( jawel nog een voorproever)
De muslie heb ik trouwens nooit geproeft....