Een K*T les en een hele leuke verrassing

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Een K*T les en een hele leuke verrassing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 21:40

Vandaag had ik les en hij liep giga klote Boos!
Knarsend op het bit en maar met zijn hoofd tegen mijn handen ingaan Boos! Boos!
De Extreme duivel had weer eens lekker een klootdag en ik ben de dupe Verdrietig ( Knipoog )
Echt hij heeft 3 kwartier zitten kloten en mijn instructrice aanwijzingen geven het hielp wel maar niet zo lekker als anders
Tsja hij heeft weleens een slechte dag Verward
Toen op het laatst werd ik boos en kreeg hij op zijn donder met de zweep heeft niets geholpen (ja 5 minuten Boos! ) en daarna vrolijk weer verder Boos!
Toen heb ik gezegt nou stop maar dit hept niet
Toen afgezadelt en nog ffies gepoets hij heel lief doen Lovers (dan ben ik ook gelijk niet meer boos Verward )
En toen heb ik hem lekker in de stal gezet.

Ik heb samen met mijn vriend wat gedronken en toen zijn we maar eens gaan praten over de stal van Metel
Hij heeft een soort van olifantenhokje met van die spijlen waar ie zijn hoofd tussen door kan doen en dan lekker kan klooien met de buren
Opzich een hele fijne stal maar wat doet ie klojo Boos! Knipoog als de buurman hem bijt dan gooit ie zijn kop omhoog en dan zo hard tegen de spijlen dat ie zijn hele hoofd open haalt Boos! Boos! Boos! Boos!
Paard tot bloedens toe open en ikke boos Misselijk
Maar nu hebben de mensen van wie ik mijn stalletje huur 4 nieuwe (normale) boxen gemaakt (zijn ook groter 3 en een half bij3 en een half Haha!
Maar ja daar moet ook meer voor betaald worden (ja je gaat er van zuchten)
Dus mijn vriend zegt nou dat geld wat erbij moet leg ik er wel bij Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers
Echt zo liefjes dan heb ik weer een mooi paardje en ben ik niet meer boos
Ik ben echt in Lovers Lovers
Vanaf 1 januari gaat ie over naar zijn nieuwe stalletje
Hopen dat alles lukt
Kuzziezz Tamaar

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 21:48

heeeeeeeeeej tammie!!!!!
WAT SUPERLIEF!!!!!!!!!!!!!JAH JAH ROLO LIEF ZIJN!! hihihi heej maar wat supertof dat haalt metel meteen zn koppie niet meer open!Wat goed!
doegiez
luv ya

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 00:54

Jep ik ben dus diegene die zo lief is voor haar vriendin.
Gisteren was het de druppel bij mij die overliep. Ik was de deken van Metellica aan het verwisselen toen de buurman van Metel weer een aanval deed en vervolgens weer zijn hoofd openstootte. Vervolgens werd Tamara chagrijnig en begon uit nijd mij de schuld te geven. Tamara werd het ook zo zat.
Metellica is hiervan zo kopschuw geworden dat is niet normaal meer.
Gisteravond hadden we het erover wat we nou moesten doen en aangezien dat het niet normaal is als je met de gedachten naar stal toe rijd om dan je af te vragen of hij zijn hoofd niet open gehaald had is niet leuk meer.
Tamara wordt steeds chagrijniger hierdoor.
Verder Metellica is zo kopschuw geworden dat Tamara niet eens normaal meer een halster om kan doen laat staan het hoofdstel. En het hoofdstel schuurt net over de wonden heen is dus niet echt lekker voor hem.
Ik werd dat zo waardeloos zat en dat ik toen besloot om voor te stellen dat ik evt een verschil van huur voor mijn rekening neem.
Ze was hiermee ontzettend blij en vondt het heerlijk voor haar paardje. Ze is zo gek met het beestje en trouw.
Ik wil graag nl. dat het beestje goed komt en weer blij in zijn hoofdje.

Ik hoop dat het goed gaat in die nieuwe stal... Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!