*~(F) R.I.P. Lieve Vaylet (F)~*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

*~(F) R.I.P. Lieve Vaylet (F)~*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 18:46

Vandaag is bij ons op de manege een SUPER lieve pony naar de slachterij gebracht.. Verdrietig Het was een 7-jarige KWPN Merrie echt een schat van een beest, was gewoon altijd vrolijk en deed echt geen vlieg kwaad. Ze heeft voordat ze op de manege stond ooit een gebroken achterbeen gehad die dus eigenlijk nooit helemaal is genezen maar er was niks meer van te zien. De verkoper zei dat ze niks mankeerde maar hij wist dus al dat het fout zat. De eigenaar van de manege vond het echt een super paard en kocht haar maar hij wist dus van niks. afgelopen vrijdag is ze tijdens de wedstrijden kreupel geworden en is gisteren naar de dierenarts gebracht. Ze is afgekeurt en er kon dus nooit meer op gereden worden.. tsjah.. De eigenaar heeft haar dus met moeite naar de slager moeten brengen. Toen ik het vandaag hoorde schrok ik me echt kapot.. ik wilde het niet geloven maar helaas was het echt waar. Ik was echt gek op haar.. Ze was gewoon pas 7 en nu al een eind aan haar leuke leventje... Huilen Ik ga d'r echt onwijs missen maar ik zal d'r echt nooit vergeten!!!!!!

R.I.P. Lieve Vaylet We Will Never Forget You!!!!

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:24

Veel sterkte, jammer van het paardje op zo'n jonge leeftijd

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 20:58

jolinda schreef:
Veel sterkte, jammer van het paardje op zo'n jonge leeftijd

Ja zeker jammer! maar je zag ook niet aan haar dat ze ooit iets had gemankeerd ofzo want ze liep nog zo mooi echt een dressuurpaardje!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:18

Heel veel sterkte Ach gut idd erg vervelend als zulke dingen moeten, paard van ons laten we morgen inslapen omdat ie artrose aan beide heupen blijkt te hebben na lange onderzoeken kwamen ze er eindelijk uit maar soms is het maar beter zo... Scheve mond

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 21:30

xxLisaxx schreef:
Heel veel sterkte Ach gut idd erg vervelend als zulke dingen moeten, paard van ons laten we morgen inslapen omdat ie artrose aan beide heupen blijkt te hebben na lange onderzoeken kwamen ze er eindelijk uit maar soms is het maar beter zo... Scheve mond


Ahh jij ook heel veel sterkte!!! Tsjah.. in sommige gevallen is het idd wel beter maarjah.. het blijft wel erg! Verdrietig

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:47

Jeetje dit is altijd het rotte ervan, erg sneu altijd. Maar that's life.. Verdrietig Ik wens je veel sterkte met het verlies Ach gut